7 روز تا فینال آسیا

7 روز تا فینال آسیا


یحیی به پرسپولیسی‌ها: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس دوست ندارد تیمش به حاشیه برود. اخیرا استقلالی‌ها مصاحبه‌هایی کردند که از نظر او تحریک‌کننده بود. سرمربی قرمزها به همین خاطر به بازیکنانش گفته به هیچ وجه جواب استقلالی‌ها را ندهند. هفته گذشته پرویز مظلومی گفت می‌خواهند تیمی خاص قهرمان شود. همینطور داریوش شجاعیان هم اعلام کرد تبعیض بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. فکری هم گفت مشخص است می‌خواهند چه تیمی قهرمان شود.
این اظهارات مستقیما قرمزها را نشانه رفت ولی یحیی گل‌محمدی گفت بهتر است به خاطر فینال آسیا هم که شده دور از این حواشی باشند و «وارد بازی‌ استقلالی‌ها نشوند.» نکته اینجاست به احتمال فراوان بعد از فینال لیگ قهرمانان و فارغ از هر نتیجه‌ای، پرسپولیسی‌ها سکوت خود را می‌شکنند و جواب استقلالی‌ها را خواهند داد. یعنی دعوای بزرگی در لیگ‌برتر در راه است!
هدیه روحانی در صورت قهرمانی پرسپولیس
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان روز جمعه گذشته در اردوی پرسپولیس حضور یافت تا در آستانه اعزام این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان و اعضای این تیم دیدار کند. او در بخشی از صبحت‌هایش گفت: رئیس‌جمهوری هدیه‌ای را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته که با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به آنها تقدیم می‌شود.
پرسپولیس با ۱۹ روز استراحت در فینال آسیا
با لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، آخرین بازی قرمزها پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا به 10 آذر و بازی مقابل شهر خودرو بر می‌گردد.
تعویق دو بازی قبلی پرسپولیس در لیگ گرچه به دلیل خطر ابتلا به کرونا لغو شده، اما این مساله ممکن است باعث شود آنها از فرم آیده‌آل خارج شوند. با این حساب، پرسپولیس با 19 روز استراحت به بازی فینال می‌رسد.