قتل همسر با قرص برنج برای ازدواج دوباره

قتل همسر با قرص برنج برای ازدواج دوباره

مرد جوان که برای ازدواج با دختر 24 ساله‌، همسرش را با قرص برنج کشته بود در جلسه دادگاه به تشریح جنایت پرداخت. اولیای‌دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کرده‌اند.
به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از 29 آذر سال گذشته و با مرگ مشکوک زن جوانی در بیمارستان بهارلوی تهران آغاز شد. همسر نیلوفر در جریان تحقیقات گفت: همسرم بعد از خوردن قرص گیاهی دچار مسمومیت شده و در بیمارستان جان باخت.
این در حالی بود که خانواده نیلوفر از دامادشان شکایت کرده و عنوان کردند؛ دخترمان با همسرش اختلاف داشت و هیچ دارویی مصرف نمی‌کرد. مطمئن هستیم او را کشته است. این در حالی است که بررسی‌ها نشان داد‌، زن جوان به خاطر مسمومیت با قرص برنج جان باخته است. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه ارتباط همسر نیلوفر با دختر جوانی شده و همین شک ماموران را به او بیشتر کرد.
بعد از یک ماه از مرگ زن جوان، ماموران همسر او را دستگیر کرده و به تحقیق از او پرداختند که این بار به قتل اعتراف کرد و گفت: من و همسرم با هم مشکل داشتیم و هر چه زمان می‌گذشت این مشکلات و اختلافات بیشتر می‌شد. ویزیتور آب معدنی بودم و هنگام فروش آب معدنی از صندوقدار یک فروشگاه خوشم آمد و از او خواستگاری کردم. او نمی‌دانست من متاهل هستم. از همسرم می‌خواستم از هم جدا شویم اما او قبول نمی‌کرد. به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتم. یک‌بار خواستم لوله بخاری را جدا کرده و او را دچار گازگرفتگی کنم که نشد. دفعه بعد خواستم با نیسان او را زیر بگیرم که راننده جا زد. در پایان هم به فکر قرص برنج افتادم. قرص برنج را داخل کپسول قرص گیاهی درمان میگرن ریخته و به همسرم دادم که با خوردن آن مسموم شد و جان باخت. با تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمدی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم در شعبه دوم پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای‌دم برای داماد خود درخواست قصاص کردند. متهم هم وقتی در جایگاه قرار گرفت به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر اعتیاد مرتکب قتل همسرش شده و حالا پشیمان است.
متهم به قتل درباره انگیزه قتل گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم اما این اختلاف‌ها درحدی نبود که بخواهم به خاطر آن همسرم را به قتل برسانم. روز قتل او از من خواست برایش داروی گیاهی درمان میگرن بگیرم. من هم قرص برنج خریدم و داخل آن ریختم. وقتی قرص را خورد‌، پشیمان شدم و تلاش کردم استفراغ کند. بعد هم با اورژانس تماس گرفتم او را به بیمارستان بردیم. در بیمارستان حالش خوب بود اما وقتی معده‌اش را شست‌وشو دادند حالش بد شد و بعد مرد.
متهم درباره رابطه اش با دختر جوان هم گفت: من فقط کارهای اشتباه می کنم و در حالی که متاهل بودم به دروغ خودم را مجرد معرفی کرده و از او خواستگاری کردم. می دانستم ماجرای متاهل بودنم فاش می شود اما با این وجود این اشتباه را تکرار کردم. من هیچ انگیزه ای برای قتل همسرم نداشتم و از اولیای دم درخواست بخشش دارم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش ، قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.