تلنگر

تلنگر

قتل اوباش برسر کری‌خوانی اینستاگرامی
کری خوانی اینستاگرامی دو نفراز افراد اوباش تهران به خیابان کشیده و باعث قتل یکی از آنهاشد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، بامدادجمعه 26شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری مهرآباد به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد درگیری میان دو جوان با قتل پایان گرفته‌است. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، مرد 27 ساله با قاتل 30 ساله درگیر شده و با ضربه قمه به قتل رسیده‌است.  یکی از شاهدان جنایت گفت: مقتول و قاتل از اراذل و اوباش هستند. از میان حرف‌هایشان متوجه شدم که برسر مسائل مختلف و کری‌خوانی در اینستاگرام درگیر شده‌اند. به همدیگر حمله‌ور شده و به جان یکدیگر افتادند. حتی چند نفر از اهالی خواستند میانجیگری کنند و دعوا را پایان دهند تا آرامش به محله بازگردد که مرد قمه به دست آنها را تهدید کرد و گفت که اگر کسی وارد ماجرا شود خونش پای خودش است. او با قمه ضربه‌هایی به جوان مقابل زد و بعد فرارکرد .حتی معلوم شد آنها شب قبل هم در قهوه‌خانه با هم درگیرشده‌اند.   محمدحسین زارعی،بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: یک مظنون در این پرونده دستگیر شده که مدعی بود، قاتل فرد دیگری بوده و شباهت ظاهری‌اش به قاتل باعث شده اشتباهی دستگیر شود.
سرقت 700 میلیونی
 از حساب مشتریان

دو مرد که  به بهانه شست و شوی خودروها در کارواش  ۷۰۰ میلیون تومان از حساب بانکی مشتریان سرقت کرده بودند ، بازداشت شدند.  به  گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ داوود معظمی گودرزی ،رئیس پلیس فتای تهران در این باره گفت : تعدادی از شهروندان با مراجعه پلیس فتا تهران مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنها سرقت شده  است. درجریان تحقیقات معلوم شد ،متهمان تحت پوشش کارگران یک کارواش بزرگ درحاشیه تهران مشغول کار شده و پس از کپی کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر  به برداشت غیرمجاز ازحساب بانکی آنها اقدام کرده اند.  متهمان که دو نفربودند  سرانجام بازداشت شدند.متهمان پس از انتقال به پلیس فتا به بیش از ۱۹ فقره کلاهبرداری با همین روش به ۷۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند.
مرگ 2 کودک در استخر باغ
یک دختر چهار و پسر سه ساله با افتادن در استخر یک باغ در قهدریجان شهرستان فلاورجان فوت شدند.   به گزارش ایرنا ،بعداز ظهر جمعه بیست و ششم شهریور امسال ، وقوع این غرق شدگی به اورژانس استان اصفهان گزارش شد .   نیروهای امدادی به باغی در قهدریجان شهرستان فلاورجان اعزام شدندکه  معلوم شد دو کودک در داخل استخر افتاده و غرق شدند. آنها را بیرون آوردندو به احیای  آن دو پرداختندکه بی نتیجچه بود و کودکان فوت شدند.
    مرگ 2 نفردر چاه
دو نفر هنگام  لایه روبی چاه بودندکه   دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند.  به گزارش جامعه 24 ، فردی در تماس با پلیس 110 شهرستان فراشبند در استان فارس  از حادثه  گاز گرفتگی منجر به فوت در روستای قنات باغ این شهرستان   خبر داد.  ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردندکه دومرد  38 و 41 ساله هنگام لای روبی چاه قدیمی‌ دچار گازگرفتگی شده و جان باخته اند.
کشف جغد طلایی در خانه
جغد طلایی که باعث ترس ساکنان خانه ای در محله دریاچه چیتگر تهران شده بود از سوی آتش  نشانان از آنجا خارج شد.  به گزارش سایت آتش  نشانی تهران ،عصر جمعه بیست و ششم شهریور امسال ،     ساکنان خانه ای در ، خیابان سروپنجم در دریاچه چیتگربه آتش نشانی اطلاع دادندکه یک جغد طلایی درقسمت تراس یکی از واحد های ساختمان  نشسته و باعث وحشت ساکنان آنجا شده است. همزمان با حضور آتش نشان ها در محل ، این جغد زنده گیری وتحویل محیط زیست شد.