همکاری مشترک معاونت فضای مجازی صداوسیما و شبکه ورزش تلویزیون

جزئیات فعالیت شبکه اینترنتی ورزش در تلوبیون اعلام شد

همکاری مشترک معاونت فضای مجازی صداوسیما و شبکه ورزش تلویزیون

همزمان با دهمین سالروز تاسیس شبکه ورزش سیما، شبکه اینترنتی ۲۴ساعته ورزش به منظور پوشش زنده و اختصاصی رویدادهای مهم ورزشی ایران و جهان که به دلیل همزمانی، امکان پخش از سیما را ندارد، در تلویزیون تعاملی تلوبیون راه‌اندازی می‌شود.این شبکه اینترنتی از ۲۷تیر و با پخش اختصاصی مسابقات هندبال جوانان آسیا، بازی ایران و کره‌جنوبی از ساعت 19و 30دقیقه آغاز به کار کرد. شبکه اینترنتی ۲۴ساعته ورزش در کنار شبکه‌های سه و ورزش، با آغاز لیگ‌های اروپایی، مسابقات تیم‌های پرطرفدار باشگاهی و مهم‌ترین مسابقات فوتبال اروپا را به شکل زنده و با گزارش اختصاصی پخش خواهد کرد.همچنین رویدادهای ورزشی غیرفوتبالی محبوب مخاطبان از جمله فرمول یک، تنیس، بسکتبال و... نیز به شکل منظم در این شبکه اینترنتی پوشش داده خواهد شد.امکان دسترسی به آرشیو تمام مسابقات پخش شده از این شبکه برای کاربران تلوبیون نیز فراهم شده است.

پخش زنده و اختصاصی لیگ‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال، رویدادهای ورزشی داخلی و جهانی و همچنین استفاده از ظرفیت علاقه‌مندان به گزارشگری به منظور استعدادیابی از جوانان سراسر کشور، از دیگر اتفاقات ویژه‌ این شبکه خواهد بود.
اپلیکیشن تلوبیون با بیش از ۲۰میلیون نصب در دسترس عموم علاقه‌مندان است و تجربه میزبانی از یک میلیون کاربر همزمان هنگام پخش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی از ۷۳۰هزار کاربر همزمان هنگام پخش زنده شهرآورد تهران را دارد. همچنین به طور میانگین، نیم میلیون کاربر همزمان، مسابقات ورزشی پخش شده از تلویزیون را از طریق تلوبیون به صورت اینترنتی دنبال می‌کنند.
تلوبیون پیش از این، در سال ۱۴۰۰ تجربه پوشش همزمان ورزش‌های مختلف در المپیک را با راه‌اندازی ۱۰شبکه اینترنتی با عنوان تله‌اسپورت دارد.
کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون می‌توانند مسابقات ورزشی مورد علاقه و بازی تیم‌های محبوب خودشان را به شکل ویژه و اختصاصی با کیفیت Full HD از طریق این پلتفرم دنبال کنند. برای مشاهده شبکه اینترنتی ۲۴ساعته ورزش در تلوبیون، به صفحه پخش زنده سایت یا اپلیکیشن تلوبیون مراجعه کنید.