کمبود 10هزار نیرو در هنرستانها
مدیرکل دفتر آموزشهای فنیحرفهای و کاردانش آموزشوپرورش از استخدام ۳۰۰۰هنرآموز از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در هنرستانها خبر داد.
عباس بیات با بیان اینکه اگر شرایط استاندارد را در نظر بگیریم، در هنرستانهای کشورمان با کمبود حدود 10هزار نیرو مواجهیم، بیان کرد: از طریق آزمون دبیری و هنرآموزی ۳۰۰۰هنرآموز جذب هنرستانها میشوند اما با این حال به احتمال زیاد در برخی رشته محلها ظرفیت خالی میماند و حتی اگر همه این ۳۰۰۰نفر جذب شوند نیز حتما کمبود نیرو وجود خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در سطح کشور ۷۰۰۰ هنرستان وجود دارد، درباره بودجهای که امسال برای تجهیز هنرستانها در نظر گرفته شده نیز توضیح داد: پیگیر هستیم تا ۳۰۰ میلیاردی که برای تجهیز هنرستانها در نظر گرفته شده بود، تخصیص پیدا کند. همچنین قرار است منابعی از محل 2درصد از عوارض گاز برای تجهیز هنرستانها پرداخت شود که نامهنگاری آن با رئیسجمهوری انجام شده است./ ایسنا
ورود بحثبرانگیز دانشجو معلمان به مدارس
معاون برنامهریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعطای امتیاز تشویقی به دانشجومعلمانی که در تدریس مدارس مشارکت کنند، خبر داد.
علی فرهادی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که سال تحصیلی جاری در تدریس مدارس مشارکت کنند در سالهای آینده از گزینههای تشویقی از جمله اعطای امتیازات در انتخاب مدرسه مورد نظر در شهر/ منطقه خود و همچنین امتیازات مربوط به ارتقای مرتبه و عوامل امتیازآور در رتبهبندی از جمله تقدیر مدیران و... برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیتهای ایجاد شده در پذیرش دانشگاه فرهنگیان در هشت سال گذشته و بازنشستگی قابلتوجه در سالهای اخیر، امسال با کمبود معلم در برخی نقاط کشور مواجه هستیم./ جامجم
وی با بیان اینکه در سطح کشور ۷۰۰۰ هنرستان وجود دارد، درباره بودجهای که امسال برای تجهیز هنرستانها در نظر گرفته شده نیز توضیح داد: پیگیر هستیم تا ۳۰۰ میلیاردی که برای تجهیز هنرستانها در نظر گرفته شده بود، تخصیص پیدا کند. همچنین قرار است منابعی از محل 2درصد از عوارض گاز برای تجهیز هنرستانها پرداخت شود که نامهنگاری آن با رئیسجمهوری انجام شده است./ ایسنا
ورود بحثبرانگیز دانشجو معلمان به مدارس
معاون برنامهریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعطای امتیاز تشویقی به دانشجومعلمانی که در تدریس مدارس مشارکت کنند، خبر داد.
علی فرهادی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که سال تحصیلی جاری در تدریس مدارس مشارکت کنند در سالهای آینده از گزینههای تشویقی از جمله اعطای امتیازات در انتخاب مدرسه مورد نظر در شهر/ منطقه خود و همچنین امتیازات مربوط به ارتقای مرتبه و عوامل امتیازآور در رتبهبندی از جمله تقدیر مدیران و... برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیتهای ایجاد شده در پذیرش دانشگاه فرهنگیان در هشت سال گذشته و بازنشستگی قابلتوجه در سالهای اخیر، امسال با کمبود معلم در برخی نقاط کشور مواجه هستیم./ جامجم
تیتر خبرها




