مصونیت رفعتی در مقابل محرومیت
داود رفعتی ناظر بازی ملوان و سپاهان به دلیل مرگ یکی ازطرفداران تیم شمالی، 4 ماه ازحضور درهمه ورزشگاهها محروم شد امابه شکل عجیبی در همه جا حضور دارد، حتی در دو قدمی مهدی تاج!
در حکم رفعتی آمده که نه فقط در فوتبال که در فوتسال و فوتبال ساحلی هم اجازه فعالیت ندارد. این محرومیت آنجا قطعی شد که طبق قانون، رفعتی به دلیل سکته هوادار ملوان باید بازی را متوقف و تمام امکانات درمانی را برای احیای او به خط میکرد ولی او از این کار سرباز زد. فدراسیون در حالی که میتوانست محرومیت سنگینی برای این داور بازنشسته در نظر بگیرد، لطف کرد و فقط 4 ماه او را کنار گذاشت اما چه محرومیتی؟! داود رفعتی همه جاهست ومهدی تاج هم اوراتایید میکند! هفته گذشته که دوربینها او را شکار کردند و انتقاداتی هم به آن شد. دیروز هم مهدی تاج در تمرین تیمملی جوانان، در حالی که ایستاده بود تا به سؤالات خبرنگاران جواب دهد، داوود رفعتی هم خیلی سرحال وشیک درفاصله دوقدمی تاج ایستاده ونظارهگرمصاحبه رئیس بود! فدراسیون فوتبال گویا هیچ ارزشی برای باشگاه ملوان و احترامی برای هوادار از دست رفته، قائل نیست. چه، اگر غیر از این بود حداقل به صورت پنهانی اجازه فعالیت او را در فدراسیون میداد نه اینکه اجازه دهد بیپروا مقابل دوربینها ظاهر شده ورسما به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال توهین کند.




