مديران شبکه يک در ۱۶۲با مخاطبان گفت‌وگو کردند

مديران شبکه يک در ۱۶۲با مخاطبان گفت‌وگو کردند

مدیر شبکه یک سیما به همراه مدیران گروه این شبکه در قالب چهارمین برنامه «مستقیم جام‌جم» در واحد امور ارتباط با مخاطبان سازمان صداوسیما (۱۶۲) حضور یافتند و با پاسخ دادن به تماس‌های مردمی، در گفت‌وگوهایی بی‌واسطه و مستقیم با مخاطبان، نظرات آنان را درخصوص برنامه‌های شبکه جویا شدند.

میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه یک سیما در رابطه با این تجربه اظهار کرد: با حضور در این واحد، تماس‌های مختلفی از سراسر ایران داشتیم. عمده تماس‌های ما به حوزه تولید محتوا در شبکه یک و کل محتواهای سیمای جمهوری اسلامی ایران مربوط بود. مردم دوست داشتند مطالبات خود از رسانه‌ملی را با مدیران و مسئولان در میان بگذارند. مدیر شبکه یک در خصوص اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی برای مدیران سیما در راستای درک نیازهای مخاطبان عنوان کرد: حوزه‌های اقتصادی و سایر دغدغه‌های مردمی اگر در رسانه‌ملی مورد پیگیری و توجه قرار بگیرد و مخاطبان احساس کنند صدای آنها به گوش مدیران می‌رسد، هم موجب امیدبخشی به آنان می‌شود هم بسیاری از چالش‌های آحاد جامعه سریع‌تر برطرف خواهد شد.