ساخت برنامهای با حضور بلاگرها
شاهین جمشیدی، مجری رادیو و تلویزیون از ساخت برنامهای به نام «ایرانگرام» با حضور بلاگرها و اینفلوئنسرها در تلویزیون خبر داد.
وی گفت: درصدد تهیه برنامهای تحت عنوان «ایرانگرام» هستیم که قرار است در فرمتی کاملا متفاوت از تلویزیون پخش شود و در مرحله پیشتولید قرار دارد. در این برنامه برای اولین بار، در آن واحد از تمام استانها گزارش و مجری داریم که با سبک و سیاقی متفاوت پیش میرود. این برنامه در مرحله پیشتولید قرار دارد و امیدواریم تا عید نوروز به مرحله پخش برسد و بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم.جمشیدی درباره اینکه قرار است به استانهای مختلف سفر کند یا خیر بیان کرد: ما سفر نمیکنیم اما از تمامی استانهای کشور، بستههای گزارشی دریافت میکنیم که به استودیو تهران ارسال میشود. با سبکی متفاوت، تمام استانها و شهرها را پوشش میدهیم و برای اولین بار است که چنین برنامهای تولید میشود. در هر برنامه، تمرکز بر هفت استان به صورت سفر تصویری است اما نه در قالب سفرهای تصویری رایج که اکنون شاهد آن هستیم.




