خودکشی مادر بعد از قتل همسر و فرزند
پرونده قتل مرد میانسال و پسرش در تهران که اجساد تکهتکه شده آنها در جاجرود پیدا شده بود، با خودکشی مادر خانواده وارد فاز تازهای شد. پلیس در جریان تحقیقات سرنخهایی را به دستآورده که احتمال میدهد این زن با قاتل همدست باشد که تحقیقات از وی پس از بهبودی انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار جامجم، ششم بهمن امسال مردی میانسال همراه پسر 16 سالهاش از خانهشان در یکی از محلههای تهران خارج شدند و دیگر بازنگشتند. با شکایت خانواده آنها تحقیقات مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از سرنوشت آن دو ادامه داشت تا اینکه مأموران به سرنخهایی دست یافتند که نشان میداد دوست خانوادگی آنها آخرین مرتبه با این پدر و پسر دیده شده است. چند روز پیش او بهعنوان مظنون بازداشت شد. مأموران از خانه وی ساعت مچی و گوشی مرد میانسال گمشده را یافتند. او بعد از چند روز تحقیق مدعی شد که مقتول میخواسته او را هیپنوتیزم و اتفاقات عالم غیب را به او نشان دهد که به خواسته او سرنگی که در آن جوهرنمک بوده را به گردن وی تزریق کرده و بعد با تیغ کاتر ضربههایی به او زده است. پسر نوجوان وی را هم با ضربههای همان تیغ کاتر کشته و اجساد آن دو را مثله کرده و در جاجرود انداخته است. بعد از آن بود که مأموران به محل فوق رفتند و بقایای اجساد این پدر و پسر که بیشتر پیکر آنها را حیوانات خورده بودند کشف کردند.در حالی که تحقیقات برای راز گشایی از ابعاد این پرونده ادامه داشت مأموران به سرنخهایی دست یافتند که نشان میداد قاتل که دوست خانوادگی مقتول بوده از سه سال قبل تلفنی با همسر او حرف میزده است. همچنین همسر مقتول با شوهرش اختلافهای زیادی داشته و حتی درچندماه اخیر درخواست طلاق داده بود.علاوه بر آن چندروز قبل ازجنایت نیزبا قاتل ملاقاتهایی داشته و روز حادثه یکی ازپسران دوقلویش باهمسرش به خانه قاتل رفتهبودند.با جمعبندی این اطلاعات، مأموران احتمال میدهند که این زن باید در این جنایت با قاتل همدست باشد. بنابراین وقتی برای دستگیری او به خانهاش رفتند متوجه شدند که او بعد از آنکه فهمیده یکی از پسران دوقلویش در جریان قتل شوهرش به طور هولناکی به قتل رسیده، با خوردن قرص در خانه اقدام به خودکشی کرده و اعضای خانوادهاش او را به بیمارستان منتقل کردند که با تلاش پزشکان این زن از مرگ نجات یافت و تحت درمان است.سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با تأیید این خبر به «جامجم» گفت: با جمعبندی این اطلاعات و سرنخهای به دست آمده در این پرونده، مشخص شد قاتل و همسر مقتول در ارتباط بودند. قرار شد این زن بعد از بهبودی برای رازگشایی از ابعاد پرونده به اداره پلیس منتقل و تحقیقات لازم از او و قاتل ادامه یابد.




