نظر فوتبالی‌ها  درباره مجمع امروز

نظر فوتبالی‌ها درباره مجمع امروز

حسن روشن:  قطعا با وجود این‌که فیفا اخطار داده دولت‌ها در انتخابات دخالت نکنند، برخی‌ها به‌دنبال این هستند که گزینه مورد حمایت دولت و وزارت ورزش، رئیس فدارسیون فوتبال شود. با این‌حال به‌شخصه معتقدم کسی که انتخاب می‌شود نباید از فدراسیون قبلی یا وابسته به فدراسیون قبلی باشد، چون آنها امتحان خود را پس داده‌اند.



ضیا عربشاهی: از وزیر ورزش می‌خواهم کاری کند تا سیاست وارد فوتبال نشود و وزارتخانه دخالتی در انتخابات نداشته باشد. بهتر است سیاسیون همان کنار و به فوتبال کاری نداشته باشند. اعضای مجمع باید عادلانه رای بدهند و نباید با رای دادن دنبال پست و مقام باشند. انتخاب آنها بسیار مهم است و نباید به هر‌کسی اعتماد کنند.



واعظ آشتیانی: نظرم بر این است که اتفاق جدیدی با انتخاب هر یک از این افراد نمی‌افتد. من نگاه خوبی در انتخاب این افراد نمی‌بینم. تنها حرفی که از کفاشیان شنیدم و کاملا درست بود، این است که ایشان و دوستانش، فدراسیون را تبدیل به باتلاق کردند و گروهی که می‌آید باید خیلی هنر داشته باشد تا بخش کوچکی از این باتلاق را خشک کند.



حمید استیلی: برنامه‌های تئوری دردی از فوتبال ما دوا نمی‌کند و افرادی که از مشکلات فوتبال شناخت دارند و برای اجرای برنامه‌ها توانا هستند، باید امور فوتبال را در دست داشته باشند. مجمع فدراسیون فوتبال در مقابل جامعه فوتبال باید پاسخگو باشد و آنها وظیفه دارند کسی را انتخاب کنند که بتواند
از پس انجام کارها بر بیاید.