printlogo


اجرای هفت اثر نمایشی در پردیس تئاتر شهرزاد


 سالن‌های نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد این هفته با اجرای هفت اثر نمایشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
روابط عمومی مجموعه تئاترشهرزاد  در خبری که برای گروه فرهنگی جام‌جم ارسال کرده است، درباره این نمایش‌ها و زمان اجرای آنها توضیح داده است.
بر اساس این خبر نمایش هاری یا سرگذشت مردی که به هنگامه تولد هر دو دستش پر ز خون بود به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی و تهیه‌کنندگی رایکا رمضانی هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه در سالن گلایل به صحنه می‌رود. محمدرضا ‌خادمی، هانا ‌کامکار، مهسا ‌ظهیری و... بازیگران این اثر نمایشی هستند.
ساعت 18 نیز این سالن میزبان نمایش دروغ رستاخیز به کارگردانی طاها محمدی است. این نمایش بر اساس نمایشنامه «سرود رستاخیز» نوشته آرتور میلر با ترجمه داوود دانشور است و الناز ‌نباتی، بیتا ‌عالمی، محمدرضا ‌حسن ‌زاده، واروژان ‌فرهادیان، تینا ‌حاج ‌محمدرضا و... در آن بازی می‌کنند.
محمدشایان طهماسب‌پور، اشکان ‌هورسان، مرجان ‌آقانوری، سحر ‌بیرانوند، محمد ‌عبداللهی، زهرا فدوی صامتی، رضا ‌حسین‌نژاد، شاهکار ‌هدایت، بامداد ‌تاجیک، کیمیا ‌فرنیا، عرشیا حسین، شهراد وکیلی، سپهر اصلانی، حمید راستجو، لیلا ‌مرادی، آرزو امیری، جواد ‌یوسفیان علیرضا ‌گلکار، صدف ‌تردست، محمدمتین ‌بهرامی، کاترین ‌کشکر، سنا ‌باسامی، الهه ‌دیبا، پرنیا حسین و محمدرضا ‌زند بازیگران این اثر نمایشی هستند.
نمایش کاتلین نیز دیگر اثری است که هرشب ساعت21 در این سالن روی صحنه می‌رود. این نمایش اقتباسی از نمایشنامه «کنتس کاتلین» نوشته ویلیام باتلر ییتس است که به کارگردانی مهدی یوسفیان و تهیه‌کنندگی پدرام پروا و با بازی محمدشایان طهماسب‌پور، اشکان ‌هورسان، مرجان ‌آقانوری، سحر ‌بیرانوند، محمد ‌عبداللهی، زهرا فدوی صامتی و... روی صحنه می‌رود.
نمایش علاقمندی چنان است که بازجویی به نویسندگی و کارگردانی میلاد اردوآبادی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از 6 آبان  روی صحنه رفته   و تا 12 آذر   اجرا خواهد شد. مرجان خاکساری و بهراد ‌سلاح‌ورزی در این اثر ایفای نقش می‌کنند.
همچنین نمایش «دروغ»نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی مسعود صالحی هرشب ساعت19:30 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. ساناز ‌روشنی، منوچهر ‌رمضانی، سپهر محمودی و سمیرا کریمی بازیگران این نمایش هستند. این نمایش تا نیمه آذر روی صحنه می‌رود.
سالن صنوبر هر شب ساعت 20:45 نیز میزبان نمایش و اینک زن به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم رهگذر است که تا 11 آذر روی صحنه می‌رود.
مریم فضل‌اللهی، جواد امیدی، زهرا ‌امینی، آرمیتا آبادخیریان، مبینا کریمی، هامون نوری، سحر آقاجانی و... بازیگران این نمایش هستند.
در دور تازه، اجراهای تئاترشهرزاد نیز از 14 آذر ، نمایش‌های مانستر و کمپانی مرگواودو به صحنه خواهند رفت.