تابستان با «نسیم» نشاط و سرگرمی

تابستان با «نسیم» نشاط و سرگرمی


در آستانه تابستان جدول پخش شبکه نسیم با پخش مسابقه بزرگ دورهمی، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا»، «کارستون‌« و ادامه پخش «خندوانه»، «دست‌انداز» و «هوش برتر» با تغییرات متنوع مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.
 به گزارش جام‌جم، فصل اول مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی‌بخشی طراحی و تولید شده است و با سؤالات فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و... بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط‌آفرینی را ایجاد می‌کند. ۱۲۸ نفر شرکت‌کننده در فصل نخست این برنامه از میان بیش از ۶۰۰۰ نفر شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری برای دورهمی انتخاب شده اند که با حضور در مراحل مسابقه به فینال و جایزه این برنامه دست خواهند یافت. دورهمی با بخش‌های مختلف روزهای جمعه تا دوشنبه هرهفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.‌
 «خندوانه» در ادامه فصل هفتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان با دعوت از مهمانان نام‌آشنا در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می‌دهد و اتفاقات مهمی را در‌پی خواهد داشت.
مجموعه طنز تلویزیونی «دست‌انداز» دیگر عنوانی است که از سال جدید با توجه به رویکرد شبکه نسیم طراحی و تولید شده است. این مجموعه آیتمی، شوخی با برنامه‌های تلویزیونی را محور اصلی قرار داده و با آیتم‌های متنوع، فضایی دلنشین را خلق کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به کارگردانی شهاب عباسی و بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن پرور، میثم رستگاری و... هر شب ساعت 21 و 30 دقيقه از شبکه نسیم تماشا‌کنند.

«ورزشیا» عنوانی برای دوستداران دنیای ورزش است که با نگاه به جذابیت این حوزه، طراحی و پیش‌بینی شده است. در ایام رقابت‌های یورو 2020 بر وجه سرگرمی و نشاط‌آفرینی که زیرپوست رقابت‌های فوتبال جریان دارد، متمرکز شده است.
این برنامه با آیتم‌های متعددی که با معرفی کشورهای شرکت‌کننده، علاوه بر نگاهی شاد و سرگرم‌کننده به اتفاقات جام‌ ملت‌های اروپا، با زبانی طنز این رویداد را مورد بررسی قرار می‌دهد هر شب ساعت 22 و 15 دقيقه پخش می‌شود.
«کارستون» با میثم درویشان‌پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می‌رود و ضمن تجربه آن شغل، لحظات سرگرم‌کننده‌ای را خلق می‌کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 و 15دقيقه روی آنتن می‌رود‌.
«نسیم آوا» با سبک و سیاق گذشته و تمرکز بر مرور کارنامه هنری خواننده‌های مطرح کشورمان و پخش موسیقی جذاب و دلنشین، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20 و 15 دقيقه با اجرای محمدرضا محبی روی آنتن می‌آید.
«حالا برعکس» مجموعه‌ای است که با نگاهی متفاوت فرآیند تولید برنامه تلویزیونی را با نمایی طنز به تصویر می‌کشد و در این مسیر پشت‌صحنه برنامه خندوانه را بستر روایت خود قرار داده است.
حالا برعکس، برداشتی طنز‌گونه از برنامه پر‌مخاطب خندوانه است که با کارگردانی محمود کریمی و با بازی حامد همایون، خواننده پاپ کشورمان در کنار جمعی از بازیگران باسابقه تئاتر و تعدادی از اهالی «خندوانه» برای روز‌های گرم تابستان تدارک دیده شده است. این برنامه سعی دارد اتفاقات تولید برنامه را از دریچه‌ای متفاوت و با لحنی شیرین به نمایش بگذارد و هر شب ساعت ۲۱ مهمان خانه‌های مخاطبان باشد.
«هوش برتر» نیز بر‌اساس روال گذشته با فرمی نوین، دکوری هوشمند و ساختاری کاملا متفاوت باحضور شرکت‌کنندگان برتر خود با اجرای آریا طاهری هر روز ساعت ۱۹ پخش‌می‌شود.