دعوای عجیب و غریب فرهاد و مددی

در آستانه بازی با پدیده، استقلال به خود ضربه زد

دعوای عجیب و غریب فرهاد و مددی

دعوای مددی و مجیدی بالا گرفت. فرهاد دو روز قبل مصاحبه تندی علیه مدیرعامل کرد. از این گفت که عرضه ندارد، بهتر است برود. مجیدی از یک توطئه علیه خودش و تیم گفت و مددی را مجری اجرای دستورات علی‌نژاد معاون وزیر ورزش در استقلال خواند. فرهاد گفت بند عجیبی در قرارداد «پین» دستیار جدیدش قرار داده‌اند تا او نیاید، این‌که اجازه ندارد به دادگاه عالی ورزش شکایت کند. فرهاد حرف‌های تند دیگری هم زد. او با کنایه گفت: «سر تا پای این باشگاه را نابلدی و ناتوانی فرا گرفته، اما هیچ مسؤولی به فکر نیست. خجالت هم نمی‌کشند. ‌برای یک ام. آر.آی ساده که هزینه‌اش به یک‌میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.» او مستقیما علی‌نژاد را نشانه رفت و اضافه کرد: «این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال
برنمی‌داری؟»
دیروز مددی در صدد پاسخگویی برآمد. او حرف‌هایی علیه فرهاد زد که چکیده‌‌اش را می‌خوانید:
از بی‌انصافی «فرهاد مجیدی» تعجب می‌کنم.
مجیدی بداند هیچ‌کس بزرگ‌تر از استقلال نیست.
 در تنظیم قرارداد گابریل پین بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود.
رفتارهای مجیدی ناپایدار و بی‌ثبات است و باید این رویه اصلاح شود.
فرهاد همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد.
توهم توطئه را کنار بگذار و فکر تیم باش!
آقای مجیدی با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزین.
دنبال ظاهرسازی و فریب هواداران نیستم.
برخی افراد دوست دارند به جای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای، نمایش بازی کرده و پول‌پاشی کنند، در حالی که رفتارهای سطحی دردی از دردها را دوا نمی‌کند.
میلیچ به همراه وکیل خود قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده!
مجیدی هروقت بخواهد می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوءتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم.