بازیگر معروف نشدم دزد شدم

ادعای عجیب دزد تلفن همراه

بازیگر معروف نشدم دزد شدم


سیاهی‌لشگر سینما وقتی نتوانست بازیگر معروفی شود، به سمت سرقت گوشی تلفن رفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته مردی نزد بازپرس كشیك دادسرای ناحیه 34 تهران رفت و با طرح شكایتی گفت گوشی تلفن همراه و و پول‌هایش در اتوبوس بی‌آرتی سرقت شده است.
پس از این شكایت، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و در تحقیقات از او مشخص شد فردی با او در اتوبوس دعوا كرده و وقتی پیاده‌شده متوجه سرقت اموالش شده است.
بعد از این شكایت، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند. باگذشت چند ماه از این دزدی‌های سریالی، چند روز پیش مسافران اتوبوس بی‌آر‌تی متوجه دعوای دو مسافر شدند و قصد پایان دادن به دعوا را داشتند كه یكی از مسافران متوجه شد مرد دیگری با سوء‌استفاده از این دعوا، به سمت یكی از مسافران رفته و در حال سرقت گوشی او است. داد و فریاد كرد و با كوبیدن كیفش برسر سارق، او را ناكام گذاشت. همین باعث شد سارق و مردی كه دعوا ‌راه انداخته بود، دستگیر و تحویل پلیس شوند. در بازرسی از متهمان، تعدادی گوشی تلفن همراه از آنها كشف شد.
بررسی‌ها نشان می‌داد هر دو متهم بازداشتی سابقه‌دار هستند. وحید یكی از متهمان گفت: «شیفته بازیگری و تئاتر بودم و از نوجوانی شروع كردم. اما شانس نیاوردم و سیاهی‌لشگر سینما و چند فیلم تلویزیونی شدم. وقتی در این مسیر موفق نشدم، به سمت جرم رفته و در زندان با همدستم آشنا شدم. ما با دعوای صوری از مسافران سرقت می‌كردیم.»