توضیحات تکمیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توضیحات تکمیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی



روز شنبه 8 خرداد در صفحه 9 روزنامه جام‌جم در گزارشی با عنوان «جامانده از ردیف بودجه» در گفت‌وگو با احمد حسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به پروژه مجتمع فرهنگی و تالار مرکزی استان لرستان پرداختیم. در پی انتشار این گزارش همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحات تکمیلی درباره این پروژه را به روزنامه جام‌جم ارسال کرده که به این شرح است:
پیرو درج خبری با عنوان «پروژه ملی ارشاد در لرستان که 13 سال پیش کلنگ خورده هنوز به بهره‌برداری نرسیده است/ جامانده از ردیف بودجه»،
در تاریخ 8/3/1400 در شماره 5943، خواهشمند است توضیح زیر در آن روزنامه وزین منتشر شود. «درخصوص پروژه مجتمع فرهنگی و هنری خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه از سال 1390 آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی حدود 17درصد در مرحله اسکلت است. با توجه به آخرین موافقت‌نامه مصوب، پروژه به میزان 452/156 میلیون ریال عملکرد داشته و با توجه به عدم تخصیص اعتبار مناسب در سال‌های گذشته و عدم انطباق با مبلغ و مدت اولیه پیمان، پروژه شامل تطویل زمان شده‌است. لازم به ذکر است پروژه از تاریخ 8/10/1397 به اداره کل استان لرستان تفویض اختیار شده‌است و هرگونه پیگیری لازم جهت مبادله موافقت‌نامه از سوی آن اداره کل صورت می‌پذیرد.»