فروپاشی دولت‌های برانداز را خواهیم دید

فرمانده کل ‌سپاه در یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم:

فروپاشی دولت‌های برانداز را خواهیم دید

سردار سرلشکر حسین سلامی طی سخنانی در یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم با بیان این‌که بایدن تا نتانیاهو تا بن‌سلمان تا لندن‌نشین‌ها، فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها ورشکستگان سیاست جهانی هستند، گفت: ما در برابر همه قدرت‌ها ایستاده‌ایم. ما نجات‌غریق فریب‌خوردگان‌مان هستیم اما دولت‌های آمریکا، عربستان، انگلستان و فرانسه را غرق خواهیم کرد. آنها با فکر براندازی آمدند اما ما فروپاشی‌ها آنها را خواهیم دید.

پیام از روی ترس دشمنان
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان طی هفته‌های اخیر از هراس و بیم آنها نسبت به واکنش جمهوری اسلامی ایران گفت و خاطرنشان کرد: دشمنان ترسیده‌اند و چند شبانه‌روز است به حالت آماده‌باش درآماده‌اند. آنها از طریق کشورهای مختلف پیغام می‌دهند که پاسخ ندهید.
وی با بیان این‌که دشمنان با همه آرزوهای خود گمان می‌کرد که همه راه‌ها برای جمهوری اسلامی بسته‌شده، تاکید کرد: آنها ناتوان هستند و صورت‌‌های‌شان به سنگ خورد چون ملت ایران ثابت کرد که متوقف نشده و در حال حرکت است.

هیچ سپر موشکی توان مقابله با موشک‌های‌مان را ندارد
سلامی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر نگاه ایران از افق‌های بلند به قلب تهران، گفت: ما ضدانقلاب را در اقلیم کردستان زدیم. در کرانه رود ارس رزمایش بزرگ برگزار کردیم، ماهواره‌بر پرتاب کردیم، سامانه موشکی باور 373 را در برد 300 کیلومتر آزمایش کردیم و روز گذشته هم اعلام کردیم که موشک جدیدی را توسعه دادیم که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد.

ایران محاسبات دشمن را تغییر داد
وی با تاکید بر این‌که همیشه دشمن براساس اشتباهاتش خودش را می‌شکند و این بار هم با اشتباه خودشان شکست‌شان می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران در حال تغییر محاسبات دشمن است و دشمن با یک اشتباه تصور کرد که با به میدان فرستادن تعدادی جوان که فریب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، می‌توانند با شکوه و عظمت یک انقلاب جهانی و بزرگ مقابله کنند اما حضور حماسی در راهپیمایی روز 13 آبان نشان داد که اکنون مردم کاملا با آگاهی، ژرف‌اندیشی، عقلانیت و منطق صف خود را از سیاست‌های دشمن جدا کرده‌اند‌.

ایجاد سازه‌های مطمئن قدرت در برابر دشمنان
سلامی ادامه داد: از سیاست‌های جنگ‌افروزانه دشمن گذشته‌ایم. به اندازه شکست دادن همه این قدرت‌ها قدر‌ت‌اندوزی کرده‌ایم. از آثار و پیامدهای تحریم‌ها گذشته‌ایم. برای فتح قله‌های بزرگ آماده و به پیشرفت‌های شگفت‌انگیز نائل شده‌ایم. تمام بندهای وابستگی را از قدرت‌های بزرگ و کوچک گسسته‌ایم. پایه‌های حیات ملی خود را مستقل کرده‌ایم. در مقابل دشمن در تمام نقاط مهم جهان سازه‌های مطمئن قدرت ساخته‌ایم. در تعقیب دشمن برای اخراج از این منطقه هستیم و او را از خلیج‌فارس بیرون کرده‌ایم. پسماندهای اندکی از آنها در عراق مانده‌اند و در کنج‌هایی از سرزمین سوریه محبوس و گرفتارند. دشمن قدرت تغییر سیاسی خود را از دست داده‌ است.

نجات‌غریقی برای جوانان فریب‌خورده
وی با اشاره به حوداث و اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: در خطوط مقدم، بخش کوچک فریب‌خورده از جوانان حضور دارند که درصدد جداسازی آنها هستیم. رفتار ما با این افراد متفاوت است و مانند نجات‌غریق رفتار می‌کنیم؛ آنها پاره‌های تن ما هستند. نمی‌گذاریم دشمن جوانان ما را تسخیر کند.
فرمانده کل سپاه با بیان این‌که در شیشه‌نشستگان ریاض، تل‌آویو، نیویورک و پاریس طراح اغتشاشات هستند. از رسانه‌های وابسته‌شان نیز عقایدشان منتشر می‌شود. آنها ایران را همان‌طور می‌خواهند که چرچیل، روزولت و استالین بدون اطلاع شاه ایران کنفرانسی در ایران برگزار کردند و وقتی شاه به دیدار آنها رفت، به احترامش بلند نشدند و حسابش نکردند و این نشان می‌دهد که آنها ایران غیرمستقل و بدون دین می‌خواهند. دشمنان بدانند که ملت ایران زنده است و خودشان سرنوشت‌شان را می‌سازند.
وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر یکی از ما را زدند، همه آنها را خواهیم زد‌. شما قاسم ما را زدید اما ما همه شما را خواهیم زد و از منطقه بیرون‌تان خواهیم کرد. ما دشمنان را از منطقه بیرون می‌اندازیم و دست آنها را از ایران دور خواهیم کرد. حال اگر مرد میدان هستید، پا جلو بگذارید و به میدان بیایید.

نگاه طهرانی‌مقدم برای ایران قدرت آفرید
فرمانده کل سپاه با بیان این‌که این‌که شهید حسن طهرانی‌مقدم علمدار و پیشگام در عرصه موشکی بود گفت: او برای انهدام آرزوهای دشمن قدرت آفرید. او خستگی‌ناپذیر بود. از عدم موفقیت‌ها ناامید نمی‌شد و مسیر را تا رسیدن به توفیقات طی می‌کرد؛ این وسعت نگاه او بود که ما را به درجه‌ای از قدرت رساند و به مرور قدرتمند و قدرتمندتر شدیم.
به گزارش خبرنگار جام جم، یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم، فرمانده یگان موشکی سپاه دیروز در قطعه ۲۴ بهشت‌زهرا‌(س) و در جوار مزار آن شهید و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، خانواده شهید طهرانی‌مقدم و جمعی از مردم برگزار شد.