بدون تیتر

بدون تیتر

امیر محمدزاده، لاجوردی رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت کشور از خنثی شدن حمله سایبری به بانک مرکزی و دو پیام‌رسان داخلی خبر داد.

با توجه به آماری که اخیرا درباره میزان پیشرفت یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید پردیس ارائه شده، از خرداد امسال تا امروز کار خاصی در پروژه ۲۰۴۳ واحدی صورت نگرفته و در مرحله ۴۰‌درصد متوقف مانده است.

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صدور ۱۳‌هزار و ۷۵۰ مجوز جدید الکترونیکی و ایجاد ۲۷۰۰ مرکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی در کارخانه‌های کشور را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده برشمرد و گفت: بیش از ۱۲۰۰ استاندارد آموزش مهارتی دانش‌بنیان با تکیه بر آی‌تی طراحی و آماده شده‌است.

محمد شکیبی‌نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی نخستین خط کشتیرانی کانتینری از بندر بوشهر به بندر جبل‌علی امارات متحده عربی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط دریایی زمینه صادرات و واردات محصولات افزایش می‌یابد.

محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس گفت‌: از مجموع ۲۲۰ حکم از احکامی که طبق قانون هوای پاک باید اجرایی و عملیاتی می‌شد، تنها ۲۰ قانون اجرایی شده‌است.

جواد اوجی، وزیر نفت از بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد و گفت: زمستان امسال بخش نخست طرح فاز ۱۱ پارس جنوبی به‌بهره‌برداری می‌رسد که روزانه ۱۴‌میلیون متر‌مکعب گاز تولید می‌کند.

مصطفی رجبی‌مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: از آنجا که سوخت اصلی نیروگاه‌های کشور سوخت گاز است، با افزایش مصرف این سوخت در بخش خانگی و تجاری، ناچار به استفاده از سوخت مایع هستیم که انتقال آن به نیروگاه‌ها نسبت به گاز بسیار سخت‌تر است.

حسین میرزایی، مدیر سامانه نوین اصناف با اشاره به چالش‌های گسترده صدور مجوزهای صنفی در کشور گفت: با بهره‌برداری از سامانه جدید صمت نرخ صدور مجوزهای صنفی دو برابر می‌شود.
ضمیمه تپش