بررسی اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان مجلس

بررسی اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان مجلس

در پی اظهارات یکی از امامان‌جمعه مبنی براین‌که نمایندگان مجلس همه‌شان از دم، تا پای‌شان به مجلس می‌رسد، وارد معامله با ایران‌خودرو شده و خودروی خودشان را می‌گیرند و دیگر کاری با هیچ چیزی ندارند،عبدالرضا مصری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی دیروز را عهده‌دار بود از رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه خواست که اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان بررسی شود.

وی تاکید کرد: البته بعد از رسیدگی شورا، ما نیز جلسه مشترکی با ریاست شورای ائمه‌جمعه و نمایندگان منتقد خواهیم داشت و ان‌شاءا... به این امر رسیدگی می‌شود.گفتنی است در جریان این جلسه مهدی اسماعیلی یکی از نمایندگان مردم در خانه ملت در این خصوص گفت: قطعا این‌گونه کلی‌گویی بدون ارائه مدرک و تسری یک منکر الهی به جمیع نمایندگان که تعداد قابل‌توجهی از آنها روحانیون، جانبازان و فرزندان شهدا هستند، هیچ‌گونه وجاهت شرعی و عقلی ندارد و از هیچ شخصی پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه بسیارند علمای ربانی که در سنگر امامت جمعه و جماعات با اخلاص و ایثار، مبین و مبلغ دین بوده و مدافع آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و به یقین حساب آنها جداست.