بالا گرفتن کار علیپور و پرسپولیس

بالا گرفتن کار علیپور و پرسپولیس

چند هفته پیش کمیته استیناف حکم نهایی خود درخصوص پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس را صادر کرد و باشگاه سرخپوش پایتخت به پرداخت 901 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

این در حالی است که مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کنند به دنبال مصالحه با مهاجم سابق این تیم بودند اما در نهایت توافق حاصل نشد؛ ادعایی که از سوی وکیل علیپور تکذیب می‌شود. نکته مهم این است که این پرونده می‌تواند مانع از صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس شود. رسول باختر وکیل علیپور در این باره گفت: اگر پرسپولیس تا هفته آینده مطالبات موکلم را پرداخت نکند، ما حکم را ترجمه کرده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کنیم. در این صورت تا زمان پرداخت این بدهی، مجوز حرفه‌ای پرسپولیس صادر نخواهد شد.

نعمتی، منتظر اجازه یحیی
سیامک نعمتی که در پنجره زمستانی از سوی یحیی گل‌محمدی اجازه جدایی از جمع قرمزها را به دست آورده بود، در ادامه با وجود پیشنهادهایی که داشت ترجیح داد کار را در این تیم دنبال کند. 
نعمتی که ششمین فصل حضور در پرسپوليس را پشت سر می‌گذارد، پس از جلسه‌ای که چند روز گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، اکنون در انتظار تصمیم یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به تمرینات گروهی است. گفته می‌شود گویا با وساطت مدیران باشگاه، هافبک باتجربه پرسپوليس به زودی و پس از جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی برگزار خواهد کرد به تمرینات قرمزها برخواهد گشت. برخی می‌گویند سیامک نعمتی بعد از بازی با آلومینیوم در تمرینات گروهی حضور پیدا خواهد کرد.