نسخه Pdf

#نرم‌‌افزارهای کاربردی اپل 2023

#نرم‌‌افزارهای کاربردی اپل 2023

اپلیکیشن مدیریت رمزعبور
Keeper
امتیاز:‌ ۴٫۹

Keeper یکی از امن‌ترین راه‌ها برای ذخیره و محافظت از گذرواژه‌ها و اطلاعات خصوصی دربرابر حملات سایبری است. با اپلیکیشن Keeper می‌توانید به تعداد نامحدود، گذرواژه ذخیره کنید، گذرواژه‌های قوی ایجاد و از قابلیت پر‌کردن خودکار (autofill) استفاده کنید و حتی گذرواژه‌های خود را در تمام دستگاه‌ها همگام‌سازی و مدیریت کنید. برای دسترسی سریع و ایمن به ذخیره گذرواژه‌های خود می‌توانید از قابلیت Touch ID یا Face ID استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، بررسی امنیت گذرواژه‌هاست. با فعال‌کردن BreachWatch، این اپلیکیشن به‌طور مداوم دارک وب را برای یافتن گذرواژه‌های فاش شده نظارت می‌کند و درصورت پیدا‌کردن گذرواژه‌های انتخابی شما، به‌سرعت به شما هشدار می‌دهد. 

اپلیکیشن برنامه‌نویسی کودکان
Hopscotch
امتیاز:‌ ۴٫۵

پدرومادرها اغلب به‌دنبال این هستند که فرزندانشان از سنین پایین زبان دوم یاد بگیرند، اما این زبان دوم به ندرت زبان برنامه نویسی است. شاید به این خاطر که فکر می‌کنند یادگیری زبان برنامه نویسی برای کودکان دشوار است، اما اپلیکیشنHopscotch این مشکل را کاملاً برطرف کرده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون در زمینه آموزش برنامه‌نویسی است که دقیقاً مخصوص کودکان طراحی شده است. محیط این اپلیکیشن بسیار مفرح است و کودکان می‌‍توانند با میلیون‌ها پروژه که توسط هم سن‌وسال‌های خودشان طراحی شده، بازی کنند و از آن‌ها یاد بگیرند. Hopscotch همچنین دارای ویدئوهای آموزشی است که به کودکان روش ساخت بازی‌های مختلف ازجمله Crossy Road و PokemonGo را یاد می‌دهد.

اپلیکیشن تقویت حافظه
Lumosity 
امتیاز:‌ ۴٫۷

اپلیکیشن‌ Lumosity یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد برای تقویت حافظه است. این اپلیکیشن با بیش از ۵۰ بازی و فعالیت سرگرم کننده و مبتنی بر علم، روش موثری برای تقویت حافظه، افزایش تمرکز، سرعت، انعطاف‌پذیری ذهن و حل مسئله است.توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن تأکید کرده‌اند که تنها با اختصاص دادن چند دقیقه در روز به انجام یکی از این فعالیت‌ها می‌توانید میزان تمرکز و قدرت ذهنی خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید. با خرید نسخه پریمیوم این اپلیکیشن می‌توانید با برنامه شخصی‌سازی شده تمرین کنید، درباره نحوه انجام فعالیت‌ها جزئیات بیشتری به دست آورید و برای تقویت دقت، سرعت و استراتژی نکات مفیدی دریافت کنید.

اپلیکیشن نقشه‌کشی ذهنی
MindNode

امتیاز:‌ ۴٫5
اگر برای آیفون یا آیپد خود به‌دنبال بهترین اپلیکیشن برای طراحی نقشه ذهنی می‌گردید، MindNode انتخاب بسیار خوبی است. این اپلیکیشن به توسعه و سازماندهی ایده‌ها کمک می‌کند، طراحی بسیار زیبایی دارد، کار با آن آسان است و پروژه‌های شما را در کلاد ذخیره می‌کند. گزینه‌های ایمپورت و اکسپورت این اپلیکیشن هم به اندازه‌ای است که برای تقریبا هر نوع فعالیت بهره‌وری مفید واقع شود.این نرم افزار برای تک کاربر مناسب‌تر است و با آن به آسانی می‌توان نقشه‌های ذهنی ساده ،کارآمد و رنگی ساخت . اگر دررفت وآمد هستید و در طی سفر می‌خواهید کارخود را  انجام دهید  می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.