رسانه ملی با تمام وجود پشتیبان شماست

دکترعلی‌عسکری در دیدار با اعضای تیم ملی فوتبال:

رسانه ملی با تمام وجود پشتیبان شماست



رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با رئیس فدراسیون و برخی اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان، بر حمایت همه‌جانبه رسانه ملی از تیم ملی فوتبال تأکید و تصریح کرد: از این‌که با تمام وجود تلاش می‌کنید تا مردم را خوشحال کنید، بسیار سپاسگزارم و بر خود وظیفه می‌دانیم بدون هیچ حدومرزی از شما در این مسابقات حساس حمایت کنیم.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال به بحرین برای مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، رئیس فدراسیون، سرمربی، مربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با دکترعلی‌عسکری، رئیس رسانه ملی دیدار و گفت‌وگو و در پایان پیراهن یار دوازدهم تیم ملی را به رئیس سازمان صداوسیما تقدیم کردند.
دکترعلی‌عسکری در این دیدار از روحیه خوب تیم و آمادگی آنها برای خلق حماسه ملی سخن گفت و تصریح کرد: روحیه تهاجمی و پرقدرت شما مهم‌ترین عامل برای موفقیت و افتخارآفرینی است و مطمئنم در این میدان سخت باغیرت مثال‌زدنی موفق خواهید شد. وی افزود: شما در میدانی سخت و دشوار وارد رقابت شده‌اید و روحیه بالایتان تعیین‌کننده این مسیر است و از خداوند می‌خواهم که این روحیه افزون شود.
رئیس سازمان صداوسیما از مسؤولیت مضاعف تیم ملی در این دوره سخن گفت و افزود: تیم ملی باید هم با رقبایش مواجه شود و هم در قبال ظلمی‌که به ملت ایران شده، مقاوم باشد و توان خود را در این عرصه به نمایش بگذارد و نشان دهد ایران و ایرانی همواره مرد میدان‌های سخت است.
دکترعلی‌عسکری تصریح کرد: توانتان را به کار ببرید و استعانت از خدا داشته باشید تا با این روحیه توسل و توکل نتایج درخشانی نصیب ملت ایران شود.
رئیس رسانه ملی بابیان این‌که صداوسیما همواره پشتیبان تیم ملی است و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، گفت: رسانه ملی در خدمت تیم ملی است و در کنار پوشش مسابقات، روحیه مضاعفی را به مخاطبان و هواداران خواهد داد.
دکترعلی‌عسکری با اشاره به تصمیم سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تعیین میزبان مسابقات باقیمانده مقدماتی جام جهانی افزود: سابقه نشان داده است چنین تصمیم‌ها و ظلم‌هایی بر ایران و ایرانی نتیجه عکس دارد و درخشش بیشتر غیرت ایرانی را موجب می‌شود.
رئیس سازمان صداوسیما داشتن روحیه توکل به خدا و استعانت از ائمه معصومین‌علیهم‌السلام را در میان ورزشکاران ستودنی توصیف و تصریح کرد:برای این مسابقات حساس و مهم توکل بر خدا کنید و از ائمه معصومین‌علیهم‌السلام طلب کمک کنید و مطمئن باشید که در میدان خواهید درخشید.
وی افزود:رسانه ملی همواره یار دوازدهم تیم ملی بوده و خواهد بود و معاون سیما و مدیر شبکه سه بدون هیچ محدودیتی از ورزش ایران حمایت می‌کنند.
دکترعلی‌عسکری با اشاره به اهمیت این پیروزی در خردادماه و همزمانی‌اش با ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم ملت ایران در هر دو عرصه شادمان شوند و با موفقیت ورزشکاران، نتایج خوبی نصیب کشور ایران شود.
 یار دوازدهم پشتیبان تیم ملی
در این دیدار علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما و رئیس شورای ورزش سازمان نیز با اشاره به حمایت رسانه ملی از تیم ملی فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه فضای فدراسیون فوتبال در دوره جدید به آرامش نسبی رسیده و تیم ملی به‌دوراز تنش و حاشیه، تمرین‌های خودش را انجام داده است.
وی افزود: انعکاس روحیه قوی و امیدوار تیم ملی به مردم موجب دلگرمی ملت ایران و ورزشکاران بوده و اکنون رسانه ملی در مقام یار دوازدهم پشتیبان تیم ملی فوتبال است.
در این دیدار شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، سرمربی و وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران و احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان حضور داشتند.