تامین سرمایه شرکت‌های دانش‌بنیان در مسابقه «کارویا»

تامین سرمایه شرکت‌های دانش‌بنیان در مسابقه «کارویا»


تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ‌استارت‌آپهای برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت‌ها برای کسب و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.
به گزارش جام‌جم، این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.
برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی شوند و مورد حمایت قرار گیرند.
پیش از این، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ «کارویا» به‌صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکی‌فر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علی‌اصغر سعدآبادی (عضو هیأت ‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روش‌های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند. آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهم‌ترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است. عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند از: مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیر پروژه و برنامه‌ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیست)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، محمدعلی ربیعی (مدیر تولید)، علی خسروی (جانشین تهیه و طراحی) و احمد شفیعی (تهیه‌کننده). علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت‌های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» به آدرس اینترنتی www.karoya.tv یا صفحه karoya.tv@ مراجعه کنند.