شهادت 2 مامور پلیس در زاهدان

شهادت 2 مامور پلیس در زاهدان

در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان، دو مامور انتظامی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، دیروز درگیری میان اشرار مسلح با ماموران انتظامی پاسگاهی در بخش کورین زاهدان، مرکز سیستان و بلوچستان رخ داد. پلیس قصد مداخله در این درگیری و ختم غائله را داشته که این اشرار دست به تیراندازی زده و آن دو را به شهادت رساندند و یک نفر زخمی و در بیمارستان بستری شد. 

دردسر سرقت مسلحانه از شرور قدیمی تهران
دو اوباش سابقه‌دار که با ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی با اسلحه در تهران گردنبندقاپی می‌کردند، در جریان قاپیدن گردنبند یکی از اشرار قدیمی تهران شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل اسفند سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از دو مرد مسلح به اتهام سرقت مقرون‌به‌آزار گردنبند طلایش شکایت کرد و گفت: شب حادثه از محل کارم، پیاده راهی خانه‌ام در یکی از محله‌های شمال‌شرق تهران شدم که موتورسیکلتی با دو سرنشین که ماسک بر چهره داشتند راهم را سد کردند. یکی از آنها پیاده شد و سلاح کلتی را سمتم گرفت. تهدیدم کرد با کوچک‌ترین مقاومتی مرا به قتل می‌رساند و بعد روی زمین پرتم کرد که دستم شکست و با سرقت گردنبندم فرار کردند.در ادامه افراد دیگری با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. همچنین معلوم شد که آنها در حال پیاده‌روی در خیابان، خروج از مراکز خرید و بوستان‌های محله‌های مختلف تهران بودند که همان موتورسواران که پلیس در تعقیب‌شان بوده راه‌شان را سد و با تهدید کلت آنها را به مرگ تهدید کرده و  طلاهای‌شان را به سرقت بردند. تعدادی هم در جدال با سارقان مصدوم شده بودند.در ادامه این جست‌وجو‌ها، هفته گذشته مردی که خودش سابقه اوباش‌گری داشت به اداره پلیس رفت و از دو سارق شکایت کرد و گفت: شب حادثه از خانه یکی از دوستانم بیرون آمده و راهی خانه‌ام بودم که دو سرنشین یک موتورسیکلت راهم را سد کردند. ماسک داشتند و مردی که کلت داشت پیاده شد و با تهدید به قتل گردنبندم را سرقت کرد. در جدال با او توانستم ماسک را از چهره‌اش بردارم. او کسی نبود جز شروری که سال‌ها قبل در اینستاگرام با من اختلاف و دعوا داشت. تهدید کرد اگر شکایت کنم، من و خانواده‌ام را به قتل می‌رساند. با اظهارات این مالباخته هویت یکی از سارقان به‌نام بهرام شناسایی شد و چند روز پیش او و همدستش در جنوب‌شهر بازداشت شدند. بهرام، یکی از متهمان در جریان تحقیقات پلیسی گفت: پنج بار بابت شرارت و درگیری به زندان افتادم. آخرین بار هم دو سال حبس بودم و بعد بهمن سال گذشته آزاد شدم. سراغ دوستم که او نیز از اوباش بود رفتم و تصمیم به سرقت گردنبند از مردان گرفتیم، چون در مرام ما نبود از زن‌ها سرقت کنیم. کلت داشتم و با موتورسیکلت در محله‌های مختلف تهران تردد می‌کردیم. با سدکردن راه مردان با سلاح آنها را تهدید کرده و گردنبند‌شان را سرقت می‌کردیم. محمودی، بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 34 تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف متهمان تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

اعتراف مرد جوان به همسرکشی 
مرد جوان که در پی درگیری با همسرش او را از پشت‌بام به پایین انداخته و کشته بود، اعتراف کرد. 
به گزارش سایت پلیس، شامگاه ششم فروردین امسال سقوط زنی 19 ساله تبعه افغانستان از پشت‌بام ساختمان چهارطبقه‌ در محله لواسان و مرگ او به پلیس تهران گزارش شد‌. وقتی ماموران به آنجا رفتند، همسایه‌ها گفتند قبل از این حادثه صدای مشاجره او و شوهرش را شنیدند. از شوهر او تحقیق کرد که او گفت‌: با زنم اختلاف و درگیری‌هایی داشتم‌. خواهرم برای عید‌دیدنی آمده بود، دعوای‌مان شد و بعد زنم رفت پشت‌بام و خودش را پایین انداخت. در جریان تحقیقات معلوم شد که او خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است که شوهرش دیروز به قتل اعتراف کرد و گفت‌: یک سال و نیم قبل ازدواج کردیم. من آمدم ایران و کار می‌کردم، بعد او مخفیانه به تهران آمد‌. از او خواستم به‌کشورمان بازگردد که قبول نمی‌کرد و دعوای‌مان شد. بعد رفتیم پشت‌بام که عصبانی شدم و در ادامه زنم را به پایین انداخته و کشتم. با اعتراف متهم، تحقیقات از او ادامه دارد‌.