قتل پدر به خاطر طلب 25 میلیونی

قتل پدر به خاطر طلب 25 میلیونی

پسر 33ساله که موفق به دریافت طلب 25میلیون تومانی از پدر60ساله‌‌اش نشد او را با ضربه چاقو به قتل رساند و پیش از فرار بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه هفدهم فروردین امسال مردی با پلیس 110تهران تماس گرفت واعلام کردمرد 60ساله همسایه‌شان در محله ورد آورد پایتخت در دعوای خانوادگی زخمی شده است. مأموران به محل درگیری اعزام‌شدند. مردی که از ناحیه شکم زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شده بود. ضارب پسر 33 ساله خانواده بود که پیش از فرار ناکام مانده بود. مرد زخمی تحت درمان بود که روز بعد فوت شد و پسر خانواده در برابر اتهام قتل قرارگرفت. او دیروز به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: من و پدرم سر مسائل مختلف اختلاف و درگیری داشتیم. علاوه بر آن 25میلیون تومان از سرمایه مالی‌ام را به پدرم داده بودم اما او دیگر حاضر به پس دادن آن نشد. سر این موضوع با هم درگیر بودیم. 15روز قبل از مرگش هم خواستم طلبم را بدهد که طفره رفت. آن شب مادرم، پدر و برادرم در خانه بودیم که برسر گرفتن همین طلب 25میلیون تومانی‌ با پدرم دعوایم شد. او و برادرم می‌خواستند با شیلنگ دست و و پای من را ببندند و کتکم بزنند که موفق نشدند. بعد دعوا بالا گرفت. من هم عصبانی شدم و از ظرفشویی چاقوی دسته سفیدی را برداشته و سمت پدرم انداختم که به شکمش خورد و زخمی شد.  
حسین گودرزی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به قتل پدرش، تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.