برنامه «برمودا» به هدفش نزدیک شد

برنامه «برمودا» به هدفش نزدیک شد

تهیه‌کننده برنامه «برمودا» گفت: به هدف‌مان در برمودا نزدیک شدیم اما هیچ‌وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم.

محسن نجفی سولاری، تهیه‌کننده برنامه «برمودا» درباره تولید، برنامه گفت: حضور در جمع برمودا بسیار تجربه شیرینی است؛ از کامران نجف‌زاده گرفته تا تیم تولید، فنی، نویسندگان، اتاق فکر و دیگران. خدا را شکر می‌کنم که با خلق یک اثر و برند جدید و متفاوت مواجه هستیم و ان‌شاء‌ا... این برنامه بتواند ادامه‌دار باشد.او توضیح داد: این برنامه یک راه طولانی در پیش دارد و یک راه طولانی در تلویزیون، چه در حوزه نمایشی یا برنامه‌سازی به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را ثابت کند و در دل مخاطب جایی پیدا کند.نجفی درباره واکنش‌های مخاطبان عنوان کرد: این حجم از نظرات و پیام‌ها درباره برنامه‌ای که هفته‌ای سه روز روی آنتن شبکه نسیم رفت، برای ما و تیم برمودا اتفاق عجیبی بود. 

امیدآفرینی به سبک «فردای روشن»
ویژه‌برنامه «فردای روشن» با محوریت شعار سال و تمرکز بر امیدآفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب‌وکار هر روز ساعت 12 و 20 دقیقه از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.حسین روزبهانی، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه فردای روشن گفت: این برنامه به نقاط مختلف کشور (شمال،جنوب،شرق وغرب) سفر و با افراد موفق گفت‌وگو می‌کند تا الگوی مناسبی برای جوان ایرانی که می‌خواهد وارد بازار کار شود باشد.وی ادامه داد: رویکرد این برنامه حمایت از کسب‌وکارها در صنوف مختلف پیرامون شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است و تاکید آن امیدآفرینی است. وجه تمایز این ویژه‌برنامه با سایر برنامه‌های مشابه، میدانی‌بودن آن است. فردای روشن به میان مجموعه‌ها می‌رود و ناگفته‌هایی ازدل کارآفرینان، نقاط قوت و ضعف آنها را به تصویر می‌کشد.برنامه فردای روشن، کاری از گروه معارف شبکه تهران است که از ابتدای سال جدید به مدت 15 دقیقه روی آنتن رفته است و تا پایان سال نیز پخش آن ادامه دارد و مجید میرزایی کارشناس ــ مجری آن است.

رمز و راز بازی اختاپوس
مجموعه مستند بازی اختاپوس که با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته از شبکه یک سیما پخش می‌شود.این مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی روایتی متفاوت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در ۱۰ قسمت تولید شده و وحید رونقی روایت آن را بر عهده دارد.بازی اختاپوس محصول مشترک شبکه مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی است که هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۷ بازپخش می‌شود.