برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام

برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام

رادیو پیام و آوا در آستانه روز معلم با هدف ارج نهادن به این مقام درحال برگزاری پویش «معلم من» است.پویش معلم من با هدف تقدیر از مقام شامخ معلم به‌مناسبت روز معلم و شهادت دکتر مطهری قبل از ۱۲اردیبهشت آغاز شده است.

این پویش با هدف آشنا کردن جامعه و دانش‌آموزان با مقام و ارزش گذاشتن به آموزگاران و معلمان و به‌منظور ارتقای احترام و تقدیر از این قشر زحمتکش که با عشق و تلاش به پیشرفت و توسعه جامعه کمک می‌کنند،برپا می‌شود.رادیو نمای پیام و آوا با برپایی این پویش قصد دارد احترام به معلمان را درجامعه ترویج بدهد. همچنین با راه‌اندازی پویش معلم من در پیشبرد این ایده پیشقدم شده و تلاش دارد مقام معلم راتوسعه بدهد.علاقه‌مندان به شرکت دراین پویش می‌تواننددرپیام‌رسان‌های داخلی به نشانیradioava@و radiopayam@ عکس‌های‌شان را ارسال کنند. هدف از این اقدام تقدیر از زحمات و تلاش‌های ارزنده معلمان در جامعه است که نقش بسزایی در پرورش و تربیت نسل‌های آینده دارند.

محفلی برای حافظان قرآن 
مدیر تولیدات تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت گفت: دغدغه اصلی «مسابقه قرآنی‌ها» حفظ قرآن و به چالش کشیدن حافظان قرآن است.روح‌ا...رحیمی، مدیر تولیدات تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت درباره «مسابقه قرآنی‌ها» که این روز‌ها با هدف به چالش کشیدن حافظه حافظان قرآن کریم از شبکه قرآن پخش می‌شود، گفت: در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود.ما درتلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداشتیم. آقای کشکولی، مدیرشبکه قرآن هم دغدغه تولید برنامه «مسابقه قرآنی‌ها» داشت. اگرچه دغدغه اصلی برنامه حفظ قرآن و به چالش کشیدن حافظان قرآن است، ولی سعی شد جذابیت و نوآوری هم وارد برنامه شود. رحیمی ادامه داد: ما از سراسر کشور و از استان‌های مختلف نظیر استان مازندران، گیلان، گلستان، تهران، سمنان، قم، یزد، قزوین، البرز، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، همدان و...دعوت کردیم وحافظان درقالب گروه‌های چهار نفره شرکت کردند.«مسابقه قرآنی‌ها» در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. 

چرخ‌وفلک جادویی
مریم فلاح:
داستان این مجموعه درباره یک چرخ‌وفلک جادویی (از نوع کالسکه اسبی‌ چرخان) متعلق به «آقای راستی» است که در وسط یک باغ جادویی قرار دارد اما بچه‌ها از آن استفاده نمی‌کنند تا این‌که با آمدن تعدادی شخصیت عجیب و سحرآمیز، اتفاقات دیگری رقم می‌خورد و هر بار ماجراهای جالبی پیش می‌آید. در این مجموعه استاپ‌موشن، گلچینی از شخصیت‌های غیرمعمول و جذاب با ویژگی‌های عجیب و غریب می‌دیدیم. مثلا موجودی ماورای انسان و حیوان به رنگ قرمز و سبیلو که سوار بر فنر بود، گاوی با خال‌های صورتی، حلزونی روشنفکر که به‌طور غیرمعمول سریع حرکت می‌کرد، سگی مو بلند و... چندین شخصیت انسانی هم در فضای داستان‌ها دیده می‌شدند. چرخ‌ وفلک جادویی ابتدا در فرانسه تولید شد، سپس به‌ سبب مشکلات دوبله آن به زبان انگلیسی، یک نسخه دیگر از این سریال توسط کمپانی بی‌بی‌سی با فیلمنامه‌ای جدید به زبان انگلیسی که توسط اریک تامپسون، نوشته شده بود به ‌صورت استاپ‌موشن ساخته شد. سال ۲۰۰۷ نیز نسخه تلویزیونی جدیدی از چرخ‌و‌فلک جادویی ساخته شد.