کشف جسد رقیب عشقی

کشف جسد رقیب عشقی

بقایای جسد سوخته مردی جوان که رقیب عشقی‌اش او را به قتل رسانده بود، در جاده ساوه از سوی پلیس جنایی پایتخت کشف شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، نیمه دوم بهمن سال گذشته مردی جوان از خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران بیرون رفت و ناپدید شد. ماموران بعد از دو ماه تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او آخرین مرتبه سوار پرایدی بوده است. در ادامه این تحقیقات معلوم شد آن پراید متعلق به خواستگار دختری است که مقتول مدتی با او نامزد بوده است. برای روشن‌شدن ماجرا این دختر احضار شد و در تحقیقات گفت: مرد گم‌شده به قتل رسیده است. او نامزد سابقم بود که به خاطر اختلاف‌های خانوادگی از او جدا شدم. به‌تازگی با یک راننده اینترنتی در راه دانشگاه آشنا شده و او می‌خواست به خواستگاری‌ام بیاید که خانواده‌ام در جریان بودند. مقتول دوباره سراغم آمد و خواست ازدواج کنیم که خواستگار جدیدم فهمید و او را کشت و جسدش را در حاشیه جاده ساوه آتش زد.با اعتراف دختر جوان، عامل جنایت نیز بازداشت و به این جنایت و آتش‌زدن جسد اعتراف کرد. سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های این دختر و پسر جوان ماموران به تحقیقات ادامه دادند و توانستند بقایای جسد سوخته این پسر را در همان جاده ساوه یافته و بعد از انجام آزمایش دی‌ان‌ای معلوم شد جسد متعلق به پسر گم‌شده است. 

مرگ در آتش خانه 
آتش‌سوزی خانه‌ای در مجیدیه شمالی به مرگ مرد 60ساله‌ای منجر شد.  
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: ساعت 11 و 13 دقیقه چهارشنبه وقوع آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به آتش‌نشانی گزارش شد. آنها با حضور در محل مشاهده کردند آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان چهارطبقه ۱۲واحدی در یک واحد ۷۰ متری رخ داده است. به‌دلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره‌کش همزمان با آتش‌سوزی، چند انفجار کوچک نیز در آنجا رخ داده بود. همزمان با خاموش‌کردن آتش جسم بی‌جان یک مرد ۶۰ساله توسط آتش‌نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش به‌طور کامل خاموش شد.
 
آدم‌ربایی با اخاذی 50میلیاردی
سه مرد که به قصد اخاذی 50 میلیارد تومانی معادل رمز ارز تتر مردی را ربوده بودند، ناکام ماندند و گروگان نجات یافت. 
به گزارش سایت پلیس، زن جوانی با حضور در کلانتری 119 مهرآباد تهران شکایت کرد و برای یافتن شوهر گمشده‌اش کمک خواست و گفت: سه روز قبل از شهرستان به تهران آمدیم. همسرم برای دیدن برادرش راهی خانه او شد اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش هم خاموش شد. سراغ او را از برادرش گرفتم که اظهار بی‌اطلاعی کرد. ساعتی بعد از این ماجرا فردی غریبه به تلفن همراهم زنگ زد و مدعی شد شوهرم را ربوده و اگر می‌خواهم او کشته نشود، برای آزادی او باید رمزارز تتر به ارزش 50 میلیارد تومان بپردازم.با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در این رابطه آغاز شد. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد مرد جوان ربوده‌ شده پیش از ملاقات برادرش جهت اقدامات پزشکی به بیمارستانی در تهران رفته و در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است. با کشف این سرنخ ماموران در بیمارستان با بازبینی فیلم دوربین مداربسته آنجا متوجه شدند سه مرد سرنشین خودروی پژو 405 با توقف مقابل او راهش را سد کرده و با کتک او را ربوده‌اند. در جریان تحقیقات هویت یکی از آدم‌ربایان به دست آمد و معلوم شد مرد ربوده‌شده با آدم‌ربایان اختلاف مالی داشته و به همین دلیل او را ربوده‌اند. در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد آدم‌ربایان در محور خاش ــ زاهدان در تردد هستند و ماجرای ربوده‌شدن او را دوست مشترک‌شان می‌داند. چند روز پیش این مرد احضار شد و در تحقیقات گفت: او قرار بود برای حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت، 50 میلیارد تومان تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و آن سه مرد وقتی به پول‌شان نرسیدند، نقشه ربودن وی را به اجرا گذاشتند.متهمان که متوجه شده بودند پلیس در تعقیب‌شان است، گروگان را رها کرده و با ناکامی در اخاذی متواری شدند. گروگان هم از خاش خود را به تهران رساند و نزد خانواده‌اش بازگشت. تحقیقات برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا ادامه دارد.