رکورد خارق‌العاده اوسمار در پرسپولیس

رکورد خارق‌العاده اوسمار در پرسپولیس

این روزها تمام صحبت‌ها پیرامون پرسپولیس، به اوسمار ویه‌را ختم می‌شود. وقتی در ابتدای نیم فصل دوم این مربی برزیلی جانشین یحیی گل‌محمدی شد، کمتر هواداری از پرسپولیس امیدی به موفقیت این تیم داشت. اما نتایج قرمزها  در  این مدت موجب شده هواداران بیش از همیشه به تکرار قهرمانی امیدوار باشند. نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس در هشت دیدار آخرشان  و آمار رقم خورده در پنج مسابقه اخیر از اوج‌گیری دوباره سرخپوشان پایتخت خبر می‌دهد.

نکته جالب توجه در پنج مسابقه آخر پرسپولیس از هفته بیستم تا بیست و چهارم بسته ماندن دروازه پرسپولیس و کسب حداکثر امتیازات بوده است. شاگردان اوسمار ویه‌را که در دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم تن به تساوی بدون گل دادند در چهار دیدار متوالی پس از آن برنده از زمین خارج شده‌اند تا با کسب امتیازات کامل بدون گل خورده حالا۴۵۰ دقیقه دروازه‌شان را بسته نگه داشته باشند.بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر پس از شکست مقابل آلومینیوم ۱۴ بار ظرف ۸ دیدار دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند که میانگین 1.75گل در هر بازی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده و تفاضل گل این تیم را به مثبت ۲۰ افزایش داد. قدرت گرفتن دوباره توان تهاجمی و گلزنی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با راه افتادن مهدی ترابی و حضور موفق عیسی آل‌کثیر و اوستون اورونوف زنگ خطر جدی را برای آبی‌پوشان تهرانی به صدا درآورده است. 
ازطرف دیگر، اوسمار ویه‌را پنجشنبه شب برای دهمین‌بار روی نیمکت پرسپولیس در کسوت سرمربی(در لیگ برتر و جام حذفی) حضور پیدا کرد و برد به‌دست آمده در آبادان مقابل صنعت‌نفت باعث شد تا رکورد این سرمربی برزیلی روی نیمکت پرسپولیس بیش از پیش رویایی شود.در کنار برد 3گله در جام حذفی مقابل نفت‌وگاز گچساران، اوسمار ویه‌را در لیگ برتر تجربه کسب هفت برد در 9مسابقه را دارد و توانسته از 27امتیاز ممکن، 22امتیاز را از آن خود کند تا میانگین 2.44امتیاز در کارنامه این سرمربی برزیلی به‌ثبت برسد که رکوردی رویایی و حیرت‌انگیز محسوب می‌شود.