نمایش فیلم‌های درام و فانتزی 

نمایش فیلم‌های درام و فانتزی 

فیلم‌های کوتاه زوزه، پر ویز، کورتیزول و فلس، درششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، فردا روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی،نقدوبررسی می‌شوند.

محمد محمدی نیز به‌عنوان مجری‌ ــ کارشناس و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به‌نمایش‌درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند.«زوزه» فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی و «پر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی است. همچنین «کورتیزول» را دانیال نوروش نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام و «فلس» اثری درام به ‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری است. انجمن سینمای جوانان ایران ــ دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز ــ پخش رویش، فردا ۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود.

رونمایی از پوستر فیلم کوتاه «ابله» 
فیلم کوتاه «ابله» به کارگردانی میثم محمدخانی، تهیه‌کنندگی فاطمه‌السادات مختاری و نویسندگی محمد رحمتی، پس از مراحل فنی توسط استودیو فیلمچی آماده حضور درجشنواره‌های معتبر بین‌المللی شد.درخلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مرضیه، دانشجوی کوتاه‌قامت که در خوابگاهی زندگی می‌کند، درمی‌یابد که از سوی هم‌اتاقی‌های خود مورد تمسخر قرار گرفته؛ اما... .
فاطمه مختاری، ساقی حاجی‌پور، کیمیا خلج، سعیده رودبارکی، مطهره موسوی، الهام احمدی، مهنا معراجی، محدثه محمدزاده، بهاره شعبان، طناز رضایی،بهناز حیدری ومرضیه یکتای دراین اثر به ایفای نقش می‌پردازند.از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، تدوین: احسان واثقی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح گریم: امید گلزاده و...اشاره کرد. 
پیش ازاین، فاطمه مختاری موفق به دریافت جایزهGold Awardبهترین بازیگرزن ازجشنواره بین‌المللی Best Actor& Director Awards  آمریکا در فیلم «آنتراک» شده بود.علاوه‌براین، محمدخانی و مختاری دومین همکاری را با فیلم کوتاه «بله» تجربه کردند. 

بیا که در غم عشقت مشوشم بی‌تو
روز بزرگداشت سعدی سراغ گفت‌وگوی شاعرانه و سینمایی میان شاگرد و استاد فیلم «شب‌های روشن» فرزاد موتمن با فیلمنامه سعید عقیقی رفتیم. فیلمی که با گذشت 20 سال از زمان انتشار همچنان دوستداران سینما، کتاب و شعر از آن به نیکی یاد می‌کنند. شب‌های روشن، داستان زندگی استاد دانشگاهی سرخورده و منزوی است که وقت خود را با تدریس ادبیات و مطالعه کتاب می‌گذراند. در بخشی از این فیلم، دختر از استاد می‌پرسد میان شعرهایی که خوانده، آیا شعر دیگری از سعدی را به یاد می‌آورد و استاد غزلی از سعدی را با مطلع «بیا که در غم عشقت مشوشم بی‌تو» می‌خواند.