ادعای جدید در جنایت اسیدی

ادعای جدید در جنایت اسیدی

مردی که به اتهام قتل دوستش بازداشت شده بود در تحقیقات مدعی شد دوستش بعد از خوردن مشروب و مصرف مخدر کک فوت شده‌است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و چهارم اسفند سال گذشته پسری 24 ساله که در خانه‌ای در غرب تهران تنها زندگی می‌کرد، ناپدید شد‌. بعد از چند هفته معلوم شد دختر جوانی 4 میلیون تومان از حساب او برداشت کرده و با آن بشکه 220 لیتری، اسید، لباس و وسایل آزمایشگاهی خریده است که او به عنوان مظنون بازداشت شد. با تحقیق از وی معلوم شد این اموال را به شاهین دوست مرد گمشده داده است. در تحقیقات بعدی شاهین بازداشت شد و اظهارات متناقضی رامطرح کرد.ماموران در تحقیقات بعدی پی بردند، شاهین پیامکی به یکی ازدوستانش ارسال و از او درخواست بیل کرده است. او نیز بازداشت و مدعی شد شاهین دوستش را کشته و از او برای دفن جسد کمک خواسته بود.  ماموران پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه را بررسی کردند که معلوم شد اول فروردین امسال جسد سوخته مردی جوان در اطراف یکی از روستا‌های بخش لواسانات داخل بشکه‌ای فلزی کشف شده است. 
شاهین با طرح ادعای عجیبی گفت‌: من و فرید یک سال قبل به دلیل خرید و فروش موتورسیکلت درسایت اینترنتی با هم آشنا شدیم و در ارتباط بودیم‌. حتی می‌خواستیم، به زودی یک کافی‌شاپ راه بیندازیم.  آن شب من به خانه مجردی او رفته بودم. مشروب که خوردیم او ماده مخدر کک هم مصرف کرد‌. چون حالش زیاد خوب نبود، خوابید‌. نیمه شب سراغش رفتم تا ببینم حالش بهتر شده که متوجه مرگش شدم. نمی‌دانستم چه کنم‌. هیچ کسی حر‌ف‌هایم را باور نمی‌کرد که او براثر مصرف مواد مرده باشد‌. بنابر این به کمک دختر مورد علاقه‌ام اسید و بشکه و... را خریدم و از دوستم هم خواستم برایم بشکه را بیاورد‌. چند روز بعد جسد را در بشکه انداختم و کمی اسید روی آن ریختم‌. در فرصت مناسب زمانی که همسایه‌ها نبودند جسد داخل بشکه را به بیابان‌های روستایی لواسانات بردم و آتش زدم. غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعترافات جدید این مرد که اصلی‌ترین متهم پرونده است تحقیقات از او ادامه دارد‌. 

بازداشت عامل نشر اکاذیب
فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عامل نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی خبر داد‌.
فرشید زینلی در این باره گفت‌: خانمی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی مرا به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث ریزش اعضا و بی‌اعتباری کسب و کار مجازی من شده است که رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و وی بازداشت شد.  متهم که خانمی ۳۱ ساله است، در بازجویی اولیه مدعی شد بر سر اختلافی که برای تبلیغات با شاکی داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد داشته او را بی‌اعتبار کند. ‌او انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد. 

بازداشت قاتل مسلح
مردی که در جریان اختلافات طایفه‌ای فردی را با شلیک گلوله کشته بود، بازداشت شد.  
سرهنگ محمد محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی شوش در این باره به ایرنا گفت‌: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، تحقیقات در این باره آغاز شد. سرانجام قاتل فراری که هویتش شناسایی شده بود در کمتر از24 ساعت بازداشت شد. از مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل‌، کشف شد‌. او اعتراف کرد که به انگیزه اختلافات طایفه‌ای مرتکب قتل شده است. 

قتل به دلیل اختلاف شخصی
اختلاف شخصی در یکی از محلات مهاباد یک کشته و دو نفر زخمی برجا گذاشت.‌
سرهنگ یوسف اشرفی، فرمانده انتظامی مهاباد در این باره به ایرنا گفت‌: بامداد دیروز و در پی نزاع و درگیری میان دو خانواده یک نفر با اسلحه گرم جان خود را از دست داد. همچنین دو نفر دیگر از خانواده مقتول به شدت زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند. با شناسایی هویت قاتل او تحت تعقیب قرار گرفت. بنا به گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین‌قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.