یحیی تایید کرد، کریم هم در تبریز!

یحیی تایید کرد، کریم هم در تبریز!

تراکتور بعد از مذاکره با چند گزینه، سر وقت یحیی گل‌محمدی رفت تا با او توافق کند. انتخاب حمید مطهری به‌عنوان مربی موقت تراکتور نشان می‌داد تمام شایعات روزهای گذشته صحت دارد. دیروز تراکتور این خبر را تایید کرد و نوشت مطهری از تیم ملی جدا شده و موقتا روی نیمکت تیم‌شان خواهد نشست.

گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.»این در حالی است که شایعات حکایت از چیز دیگری دارد. او چندی قبل هم تلاش کرد تا سرمربی تیم ملی امید شود و بتواند از آن طریق فعالیت باشگاهی‌اش را آغاز کند. گل‌محمدی در این چند وقته مذاکراتی با چند باشگاه دیگر هم داشت، ولی به نتیجه نرسید اما حالا می‌‎گوید مشکلی برای کار در لیگ برتر ندارد. او دیروز هم از علاقه خود به همکاری با باشگاه تراکتور گفت: «شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.» یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور، توضیح داد: «به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 
   
کریم هم می‌آید؟ 
ظاهرا یحیی گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.