زن جوان قربانی كینه خواستگارش شد

قاتل پس از جنایت در کرج به ترکیه گریخته بود

زن جوان قربانی كینه خواستگارش شد

مرد 22 ساله زمانی كه متوجه شد زن مورد علاقه‌اش می‌خواهد با رقیب عشقی وی ازدواج كند، زن جوان را كشت و به تركیه گریخت. ماموران وقتی به ایران بازگشت او را دستگیر كردند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی شهریور امسال زنی با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای جنایی كرج، شكایت كردكه خواهرش از خانه بیرون رفته و  چند روز است كه بازنگشته و همسایه‌ها از وی خبری ندارند. با دستور بازپرس حسن اعلایی اصل‌ثمرین، تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران در جست‌وجوی این زن بودند تا این‌كه خواهر او با حضور دوباره نزد بازپرس جنایی اعلام كرد كه مردی با آنها  تماس گرفته و خبر داده كه خواهرمان به قتل رسیده و جسدش در خانه است. در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی قفل در خانه زن گمشده را با كمك كلید ساز بازكردند و در جست‌وجوی این خانه با جسد زن جوان رو‌به‌رو شدند. وسایل خانه به‌هم ریخته بود و شواهد نشان می‌داد كه او بر اثر خفگی به قتل رسیده و چند روز از مرگش می‌گذرد. تحقیقات از این خانواده نشان می‌داد كه مقتول سال‌ها پیش از شوهرش جدا شده و در این خانه تنها زندگی می‌كرده و قرار بوده با مردی كه از یك سال پیش به وی دل‌بسته بوده، ازدواج كند.
در ادامه ماموران متوجه شدند كه خواستگار مقتول ناپدید شده است. در جریان تحقیقات مردی كه خبر مرگ آن زن را به خانواده‌اش داده بود، شناسایی و مورد تحقیقات قضایی قرار گرفت و گفت با مقتول در تلگرام آشنا شده و می‌خواسته با وی ازدواج كند كه  متوجه وجود رقیب عشقی در  این ماجرا شده و همان مرد با او تماس گرفته و گفته كه آن زن را كشته تا من نتوانم با وی ازدواج كنم. با توجه به گفته‌های این مرد، ماموران  دیگر اطمینان  یافتند كه  قاتل خواستگار زن جوان است.
 در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد كه متهم به قتل فراری، به كمك یك قاچاق‌بر از ایران خارج شده و به تركیه گریخته است. ماموران از طریق پلیس بین‌الملل در جست‌وجوی او بودند تا این‌كه روزهای پایانی هفته گذشته معلوم شد او به كرج بازگشته و با هویت جعلی زندگی می‌كند. بهرام 22 ساله بازداشت شد و وقتی فهمید راز قتل فاش شده، گفت: یك‌سال پیش به طور اتفاقی در حال رفتن به محل كارم بودم كه در خیابان با او برخورد كردم و كف خیابان افتاد. چند مرتبه دیگر او را دیدم و همین ماجراها باعث آشنایی‌مان شد و به خانه‌اش می‌رفتم و می‌خواستم حتی با او ازدواج كنم، اما مدتی بود كه اخلاقش عوض شده و تصمیم به جدایی گرفته بود. یك روز او را در بوستانی همراه مرد غریبه‌ای دیدم. بعد شماره آن مرد را از گوشی تلفن زن مورد علاقه‌ام پیدا كرده و متوجه شدم او هم خواستگار زن جوان است. ابتدا قصد كشتن این مرد را داشتم، اما بعد پشیمان شدم و سراغ زن جوان رفتم. كلید خانه‌اش را داشتم و چهار روز در خانه‌اش منتظر بودم تا این‌كه به آنجا آمد. با هم درگیر شدیم و خفه‌اش كردم. بعد از ایران فرار كرده و با رقیب عشقی‌ام تماس گرفتم و ماجرای قتل را گفتم.
 با اعتراف متهم به قتل زن جوان، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.