کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

فردی که قرص‌های سقط جنین فاسد را در فضای مجازی می‌فروخت، بازداشت شد. ماموران پلیس فتای تهران هنگام رصد در فضای‌مجازی متوجه فعالیت فردی شدند که به تبلیغ فروش قرص‌های سقط‌جنین اقدام کرده بود. او تحت‌تعقیب قرار گرفت و دیروز بازداشت شد. از این متهم 50قلم داروی سقط‌جنین کمیاب که تاریخ‌مصرف آن گذشته بود، کشف شد.
مردی که برادرش را کشته و متواری شده بود همراه همدستش، بازداشت شد. چند روز پیش مردی در یکی از محله‌های شهر ایلام ناپدید شد و تحقیقات برای یافتن وی آغاز و در ادامه خودرویش در حالی که جسد مرد گمشده در آن بود کشف شد. تحقیقات نشان می‌داد برادرش و یک مرد دیگر در این ماجرا نقش داشته‌اندکه هردویشان بازداشت شدند. مرد برادرکش مدعی بود مشکلات مالی و خانوادگی باعث این جنایت شده است.
ریزش قسمتی از کبیرکوه باعث مرگ یک نفر و مصدومیت یک نفر دیگر شد. عصر شنبه بیست‌ونهم خرداد امسال در مسیر نرسیده به تونل در دست احداث کبیرکوه یک نفر بر اثر ریزش کوه فوت کرد و دیگری مصدوم شد. در این قسمت، کارگاه ساخت تونل و نیروهای شاغل حضور دارند و افراد حادثه‌دیده به احتمال زیاد متعلق به کارگاه هستند.
قاتلی که پیرمرد ۷۰ساله‌ای را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رهاکرده بود، بازداشت شد. چند روز پیش  زنی به پلیس آگاهی شهر سنندج رفت و شکایت کرد که پدر 70ساله‌اش از خانه بیرون رفته و ناپدید شده است. در جریان تحقیقات جسد مرد گمشده در  حاشیه شهر در حالی پیدا شد که شواهد حکایت از قتل وی داشت. با تحقیق از خانواده او معلوم شد آنها به مردی 30ساله مظنون هستند. این مرد تحت‌تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. متهم بعد از دستگیری اعتراف کرد که برسر مسائل مالی با پیرمرد اختلاف داشته که او را کشته و جسدش را در حاشیه شهر رها کرده است.