سقوط مرگبار هواپیمای آموزشی

سقوط مرگبار هواپیمای آموزشی

مالک شرکت هواپیمایی آموزشی فراسپهر بجنورد و معاون عملیات این شرکت در سانحه سقوط هواپیمای دو نفره جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 13 و 56 دقیقه یکشنبه یک فروند هواپیمای آموزشی در منطقه رباط قره‌بیل در شهرستان گرمه در جنوب غرب استان خراسان شمالی به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد و در کنار پمپ گاز سقوط کرد. این هواپیمای دو نفره متعلق به شرکت آموزشی هواپیمایی فراسپهر بجنورد بود.
بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر خود را به محل سانحه رسانده و مشخص شد، این هواپیما دو سرنشین داشت که هر دو بر اثر شدت جراحات جان باخته بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خراسان شمالی در این باره گفت: گرچه علت اولیه نقص فنی هواپیما اعلام شد، ولی بررسی دقیق این حادثه باید از سوی کارشناسان سازمان هواپیمایی انجام و اظهارنظر شود.
وی اضافه کرد: اجساد دو کشته شده ناشی از سقوط هواپیما از سوی گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تحویل نیروهای انتظامی شد.
مدیرکل فرودگاه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از شناسایی هویت قربانیان این سانحه خبر داد و به ایرنا گفت: در این سانحه هواپیمایی کاپیتان جواد فیروزکوهی مالک شرکت هواپیمایی آموزشی فراسپهر بجنورد همراه حامد محمدزاده، معاون عملیات این شرکت جان خود را از دست دادند. تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشور برای بررسی فنی به منطقه اعزام شدند.