شاگران آلکنو به فرانسه هم باختند

شاگران آلکنو به فرانسه هم باختند


تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین بازی خود در لیگ ملت‌هاروز گذشته به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 3بر صفر تن به شکست داد. شاگردان آلکنو ست‌های اول و دوم را با نتیجه مشابه (25 بر 21) واگذار کردند و در ست سوم 25 بر 19 شکست خوردند. ولادیمیر آلکنو برای این بازی از جواد کریمی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ملی‌پوشان ایران پیش از این موفق به کسب 5 پیروزی شده و 7 مسابقه را به حریفان خود واگذار کرده بودند.
دو تیم پیش از این در میادین مهم بین‌المللی شش بار با هم روبه‌رو شده بودند که پنج بازی به سود فرانسه تمام شده بود. تنها پیروزی ایران مقابل حریف اروپایی خود به سال 2017 برمی‌گردد که فرانسه را با نتیجه 3 بر 2 در جام بزرگ قهرمانان شکست داد. ایران در ست نخست آن بازی 38 بر 36 برنده شده بود.
میثم صالحی ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۲ امتیاز، امتیازآور تیم ایران در این رقابت شناخته شد.  صابر کاظمی دیگر ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۰امتیاز توانست عنوان دومین امتیازآورترین بازیکن ایران را به نام خود کند. استفان بویر ملی پوش فرانسه ستاره این دیدار شناخته شد و با کسب ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار نام گرفت. تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 امروز از ساعت 17:30 به مصاف لهستان می‌رود.