نتیجه انتخابات، عزت و سربلندی ایران برای ایران بود

نتیجه انتخابات، عزت و سربلندی ایران برای ایران بود

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امام‌جمعه شهرکرد


 ماراتن رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به پایان رسید و حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهور منتخب شد و باید از مرداد ماه سکان دولت سیزدهم را در دست گیرد.
 آن چیزی که ضرورت دارد این است که مسؤولان کاری انجام دهند تا مردم ایران اسلامی به این باور برسند که مسؤولان به‌ویژه رئیس قوه اجرایی خادم و خدمتگزار بیش از 80 میلیون ایرانی فهیم و قدر‌شناس است. انتخابات در یک فضای خوب، سالم و پرشور برگزار و در نتیجه عزت و سربلندی برای ایران اسلامی حاصل شد. بر همین اساس باید تلاش شود تا از همه ظرفیت‌ها و سلائق در اصلاح امور بهره برد.
 این یک واقعیت است که 50 درصد مردم در انتخابات شرکت نکرده و باید این موضوع آسیب‌شناسی شود که چرا مردم با صندوق انتخابات قهر کردند؟ مردم در هشت سال گذشته از لحاظ مسائل مادی به‌شدت در مضیقه و سختی بودند و خیلی نجیبانه تحمل کردند.  باید مسائل و مشکلات مردم در وهله اول در حوزه اقتصاد و معیشت تبیین و تحلیل شود، مشکلات بورس، بیکاری، تورم، ارز و گرانی همه دست به‌دست هم دادند تا مردم اعتراض و گلایه خود را این‌چنین بیان کردند. اگر فرمایشات و رهنمودهای داهیانه حضرت آقا در‌خصوص دعوت حداکثری مردم در انتخابات و حضور پر‌خیر و برکت ایشان راس ساعت 7 صبح روز جمعه 28 خرداد سال جاری نبود شاید این‌چنین مشتاقانه و با‌شکوه مردم در انتخابات شرکت نمی‌کردند.
 امروز ما باید شاکر و قدر‌شناس نعمت ولایت و وجود مبارک حضرت آقا در راس مملکت اسلامی باشیم و امیدواریم رئیس‌جمهوری منتخب با ظرافت، دقت و توجه به مسائل و مشکلات موجود جامعه ظرفیتی ایجاد کند که در انتخابات سال 1404 شاهد یک انتخابات پرشور، دشمن‌شکن و صد‌در‌صدی باشیم.