تلنگر

تلنگر

 سارق خودرو با زیر گرفتن مامور جوان، وی را به شهادت رساند. شامگاه جمعه چهارم تیر امسال،  فردی  به پلیس شهر مشهد خبرداد یک خودروی سرقتی در شهرک طرق مشهد درحال تردد است. ماموران یگان امداد این شهرک  برای بررسی ماجرا به محل اعزام شدند. مامور موتورسوار قصد دستگیری سارق را داشت که سارق او را زیر گرفت و متواری شد. ستوان سوم محمد قائینی به بیمارستان منتقل شد و دیروز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. سارق فراری هم بازداشت شد.
تصادف اتوبوس با یک دستگاه پراید در شهر قم به مصدومیت 25 نفر منجر شد. این اتوبوس با 35سرنشین از شهرستان کوهدشت به سمت کرج در حرکت بود که ساعت 4 و 35دقیقه صبح شنبه در جاده قم با خودروی پرایدی تصادف  کرد. این حادثه 25مصدوم داشت که بعد از اقدامات درمانی اولیه از سوی نیروهای امدادی اورژانس، راهی بیمارستان شدند. بررسی کارشناسان پلیس راه نشان داد، تغییر مسیر ناگهانی پراید علت این تصادف بوده است.
 درگیری در ساحل چمخاله لنگرود میان چند جوان به قتل یکی از آنها منجر شد. این نزاع و درگیری دو شب پیش  میان چند جوان رخ دادکه  باعث زخمی شدن پسر 24ساله‌ای با  چاقو شد. او بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد. سه نفر از شرکت‌کنندگان در این دعوا بازداشت شدند و معلوم شد قاتل پسری 22ساله بوده که او نیز شنبه در لاهیجان شناسایی و بازداشت شد.