نسخه Pdf

مستند سر آلكس فرگوسن: هرگز تسلیم نشو

مستند سر آلكس فرگوسن: هرگز تسلیم نشو

کارگردان: جیسون فرگوسن

آلكس فرگوسن با گرفتن 49جام پرافتخارترین مربی دنیاست و به گواه كارشناسان و نویسندگان مجلات معتبری چون ورلدساكر، ماركا و خیلی نشریات دیگر بهترین و تأثیرگذارترین سرمربی كل ادوار تاریخ است. جیسون فرگوسن،پسر آلكس فرگوسن این مستند را بعد از خونریزی مغزی كه برای پدرش در سال2018 اتفاق‌افتاد، ساخته است. او برای ساخت این فیلم بیش از 550ساعت فیلمبرداری كرده. مستند با روز سكته‌ او آغاز می‌شود. در صحنه‌های بعد پسرش از او می‌پرسد: «آماده یك تست حافظه هستی؟» بعد از آن مشكل مغزی او بررسی می‌شود و صحبت‌های پزشكان، همسر و فرزندان او را می‌بینیم.
این مستند دوران پر پیچ‌و‌خم زندگی حرفه‌ای فرگوسن را از زمان مربیگری‌اش روایت می‌كند و زندگی او را تا دوران نقاهتش پس از بیماری‌ به تصویر می‌كشد. علاوه بر نزدیكانش، شاگردان او مانند رایان گیگز و اریك كانتونا هم در این مستند حضور دارند.مستند پر است از تصاویر آرشیوی و قدیمی از فرگوسن، از زمانی كه به عنوان یك كارگر در كارگاه ابزارسازی كار می‌كرده تا بازی در تیم منچستریونایتد و لیگ اسكاتلند.
اگر از طرفداران تیم منچستریونایتد هستید یا دوست دارید لحظات و صحنه‌هایی از زندگی آلكس فرگوسن را ببینید، تماشای این مستند می‌تواند دقایق خوبی را برایتان فراهم كند. این مستند را كه برای افراد بالای 13سال مناسب است، می‌توانید از دو سایت فیلیمو و آپارات تماشا كنید.