فرار از كشور با طلاهای مادر

فرار از كشور با طلاهای مادر


پلیس تهران به دنبال دختر نوجوانی است كه بعد از سرقت طلاهای مادرش، همراه پسر مورد علاقه‌اش از خانه گریخت و غیرقانونی از كشور خارج شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته زن و مردی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از پسر 21 ساله افغان به اتهام ربودن دختر 16ساله‌شان و سرقت طلاهای مادر خانواده
شكایت كردند.
پس از این شکایت، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و ماموران از خانواده این دختر تحقیق كردند كه مادر دختر نوجوان اظهار كرد: «مدتی بود متوجه تغییر رفتارهای دختر 16 ساله‌ام شده بودم. بعد از حرف زدن با او، پی بردم با پسری افغان در كانال دوستیابی، دوست شده است. با او حرف زدم و گفتم این دلباختگی درست نیست و بهتر است او را فراموش كند، چون من و پدرش مخالف این ازدواج هستیم. هر كاری می‌كردم كه آن پسر را فراموش كند، بی‌فایده بود. روز گذشته وقتی از خواب بیدار شدم، به اتاق دخترم رفتم، اما از او خبری نبود. وسایلش، مدارك هویتی‌اش و طلاهایم كه 500 میلیون تومان ارزش داشت را با خود برده بود. پسر افغان دخترم را فریب داده تا طلاها را سرقت كند و اكنون او را ربوده است.
 در ادامه ماموران رد محل كار پسر افغان را در جنوب تهران یافتند، اما او چند روز قبل با صاحبكارش تسویه كرده بود. این در حالی  بود كه در جریان تحقیقات معلوم شد كه دختر نوجوان با یكی از دوستانش تماس گرفته و مدعی شده به كمك یك قاچاق‌بر با پسر افغان از ایران  خارج شده‌اند تا با هم ازدواج كنند و قرار است به اروپا سفر كنند.
با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات برای یافتن دختر و پسر فراری ادامه دارد.