2 مسابقه جدید تابستانی همراه با هدایای ویژه رادیو سلامت

2 مسابقه جدید تابستانی همراه با هدایای ویژه رادیو سلامت


دو مسابقه جذاب با هدیه‌هایی ویژه، خبر خوش تابستان امسال رادیو سلامت برای مخاطبانش خواهد بود. «مسابقه کرونایی‌ها» و «مسابقه تولید پادکست» با محتوای سلامت دو بخش جذاب و پرمخاطبی است که به جدول پخش برنامه‌های رادیو سلامت در تابستان 1400 اضافه خواهد شد و البته جایزه‌های ویژه این دو مسابقه هم متفاوت‌تر بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر صدیقه اعتمادسعید، مدیر شبکه رادیویی سلامت در خصوص برنامه‌های تابستانی شبکه سلامت می‌گوید: رادیو سلامت همچون سال‌های گذشته با توجه به مهم‌ترین اولویت‌های حوزه سلامت برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است. برنامه صبحگاهی رادیو سلامت با «به زندگی سلام کن» آغازگر برنامه‌های رادیو سلامت خواهد بود.
وی ادامه می‌دهد: برنامه «خونه زندگی» نمایشی از یک خانواده سالم با سبک زندگی ایرانی -اسلامی است. برنامه «با هم حرف بزنیم» از گروه سلامت روان رادیو سلامت برای مخاطبان  این شبکه تخصصی تدارک دیده شده است. مجله شاد عصرگاهی «عصرتون سلامت» هم  تقدیم شنوندگان می‌شود.
 دکتر اعتمادسعید عنوان می‌کند: دو برنامه «نیشتر» و «نیشگون» مجموعه‌های طنز رادیو سلامت هستند که با نگاهی تیزبینانه و با زبانی شیوا و به کمک طنازی بازیگران مجموعه به طرح مسائل روز در حوزه سلامت اجتماعی می‌پردازند. به گفته دکتر اعتمادسعید، همان‌طور که می‌دانید عالم‌گیری کرونا یکی از دغدغه‌ها و شاید بزرگ‌ترین دغدغه امروز نظام سلامت باشد و از آنجا که شبکه سلامت یک شبکه تخصصی است، بنابراین پرداختن به این مهم از اصلی‌ترین اولویت‌ها در تابستان 1400 است.
وی می‌افزاید: دو بخش کمربندی برنامه پاسخگو صبح‌ها ساعت 8 و 15 دقیقه تا 9 و عصرها ساعت 15 و 15 دقیقه تا 16 به پاسخگویی سوالات شنوندگان در مورد بیماری کرونا اختصاص داده شده است و در کنار این پاسخگویی آخرین اخبار، شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آمار کشوری و جهانی در مورد بیماری، شیوع آن، سویه‌های جدید و واکسیناسیون به اطلاع شنوندگان می‌رسد. سبد تغذیه خانوار‌های ایرانی هم در تابستان 1400 از نگاه برنامه‌سازان رادیو سلامت دور نمانده و دو برنامه غذا سلامت و سفره ایرانی از گروه تغذیه رادیو سلامت به موضوع مهم تغذیه، ارزش مواد غذایی، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های تابستانی می‌پردازند. همچنین «کلینیک چاقی» در خدمت شنوندگان رادیو سلامت خواهد بود و با دستورهای کاربردی و رژیم‌درمانی سعی در رفع چاقی، این معضل بزرگ دنیای امروز خواهد داشت.
مدیر رادیو سلامت ادامه می‌دهد: خیلی از گروه‌های جامعه به دلایل مختلف ازجمله شرایط کاری یا خدای‌ناکرده بیماری و مسائل دیگر جزو شب‌بیداران هستند و رادیو سلامت در تابستان 1400 با برنامه «پشت پلک صبح» در این شب‌زنده‌داری‌ها مخاطبانش را همراهی خواهد کرد. پشت پلک صبح، مجله‌ای شاد با محتوای سرگرمی، علمی و آموزشی است که با کمک موسیقی‌های زیبای شبانگاهی، خنکای شب‌های تابستان را برای شنوندگان عزیز رادیو سلامت دلچسب‌تر خواهد کرد. همچنین مسابقه کرونایی‌ها و مسابقه تولید پادکست با محتوای سلامت دو بخش جذاب و پرمخاطبی است که به جدول پخش برنامه‌های رادیو سلامت در تابستان 1400 اضافه خواهد شد.همه سعی من، مدیران گروه‌ها و سایر همکاران پرتلاشم در شبکه رادیویی سلامت کمک به ارتقای سواد سلامت، امیدبخشی و نشاط‌آفرینی و پاسخگویی به مخاطبان فهیم این شبکه است و امیدوارم که با همراهی مستمر مخاطبان به اهداف دست پیدا کنیم.