کمدی درام آکشی

کمدی درام آکشی

کار فیلمبرداری «رکشا بندهن» تمام شد. فیلم تازه آکشی کومار حال‌و‌هوایی کمدی درام و رمانتیک دارد و داستانش متفاوت از محصولاتی است که این روزها در هند تهیه و تولید می‌شود. آناند ال رای، کارگردان فیلم که آن را براساس فیلمنامه‌ای از خودش جلوی دوربین برده، توضیحی درباره خط کلی داستان نداده و تنها اعلام کرده این فیلم دو داستان دلدادگی را تعریف می‌کند که ربطی به هم ندارند و در دو زمان و مکان متفاوت رخ می‌دهند. اما این دو داستان همزمان با هم تعریف می‌شوند.
کار فیلمبرداری رکشا بندهن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو شهر بمبئی و دهلی انجام شد و گروه سازنده چند روز قبل، آخرین صحنه‌های آن‌را فیلمبرداری کرده و در یک جشن و مهمانی مجازی، پایان کارشان را جشن گرفتند. دانوش، ستاره مشهور سینمای جنوب هند و سارا علی‌خان از دیگر بازیگران فیلم هستند. این کمدی درام برای نمایش عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده می‌شود.
آکشی کومار طی چند هفته گذشته فیلم جدید خود «بل‌باتم» را روانه پرده سینماهای هند کرد. این اکشن ماجراجویانه اولین بلاک‌باستر پرخرج و باشکوه بالیوودی بود که در دوران پاندمی اکران عمومی شد. فروش فیلم در اکران عمومی نتوانست رقم هزینه‌های آن را تامین می‌کند. اما از آنجا که امتیاز پخش اینترنتی، ماهواره‌ای و دیجیتالی فیلم به قیمت بالایی فروخته شده است، می‌توان گفت که تهیه‌کنندگان فیلم از اکران عمومی آن ضرر نکرده‌اند./ تایمز آو ایندیا