حق با شماست

حق با شماست

 # ضامن_وام
صفی‌زاده از تهران:
یکی از شرایط دریافت وام ودیعه برای اجاره مسکن داشتن ضامن رسمی است که برای دریافت‌کنندگان وام معضل شده‌است؛ چرا که همه مستاجران ضامن رسمی و شاغل در سازمان‌های دولتی ندارند. اگر قرار است به مستاجران کمک شود، بهتر است شرایط دریافت وام کمی آسان‌تر باشد.
 
# دارو_تقلبی
علیزاده از تهران:
 عده‌ای سودجو کماکان به فروش داروهای تقلبی درمان کرونا اقدام می‌کنند و روزانه سر چندین نفر را کلاه می‌گذارند؛ آن هم در شرایطی که سلامت مردم کشور وابسته به این داروهای حیاتی است.
 
# بازنشسته_حمایت
یک شهروند از اصفهان:
چرا دولت بازنشستگی پیش از موعد با 25سال سابقه را اجرا نمی‌کند تا یکی از معضلات بزرگ دولت که بیکاری جوانان است کمی برطرف شود. جوانان بسیاری هستند که پشت درهای بسته مانده‌اند.
 
# قطع_برق
محتشمی از تهران:
علت خاموشی‌ها در ساعت غیرپیک مصرف چیست؟ چرا قطع برق به صورت نامنظم صورت می‌گیرد و بعضی مواقع در نیمه‌شب برق مشترکین قطع می‌شود.
 
# رتبه‌بندی_معلمان
یک فرهنگی از لاهیجان:
چرا وزارت آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق آنها با سایر ادارات را اجرا نمی‌کند؟ آن هم قشری که نقش مهمی در رشد جامعه دارند.
 
# قیمت_پنیر
سیفی از تهران:
قیمت پنیر نسبت به سایر محصولات لبنی افزایش چشمگیری در چند ماه گذشته داشته است و در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها تا 3000تومان اختلاف قیمت به فروش می‌رسد.