چه خبر؟

چه خبر؟

علی بخشی زاده درگذشت
رفعت هاشم پور را تسلیت گفت

 علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت رفعت هاشم پور پیام تسلیتی به جلال مقامی داد که به شرح زیر است:
هنرمند ارجمند، برادر بزرگوار جناب آقای جلال مقامی خبر اندوهبار‌ درگذشت بانوی هنرمند سرکار خانم هاشم‌پور،قلب همه اهالی رسانه را آزرد.
صدایی لبریز از ایمان و صداقت در آثار بزرگ سینمایی و تصویری که در رسانه صدا با عشق به پیامبر(ص) وخاندان پاک ایشان در برنامه ماندگار از سرزمین نور،رنگی آسمانی به خود گرفت. بی‌تردید تقدیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب از اجراهای هنرمندانه ایشان در اسفند ۱۳۷۳ ارزش هنرمندانه‌شان را صد چندان ساخت. خداوند کریم این بانوی بزرگوار را با بانوان سرآمد دو جهان حضرات فاطمه و خدیجه کبری (سلام‌ا...‌علیهما) محشور فرماید. پیام‌ تسلیت بنده و همکارانم را در معاونت صدای جمهوری‌اسلامی ایران پذیرا باشید و ما را در غم خود شریک بدانید.
مرور آثار محمد کاسبی
 در شبکه نمایش

 شبکه نمایش در این هفته قصد دارد در بخش صحنه گران، آثار محمد کاسبی  از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.
به گزارش جام‌جم، در کنار پخش فیلم‌های سینمایی، آثار محمد کاسبی، بازیگری که این روزها در بستر بیماری است هم در کنداکتور قرار گرفت.
فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش تا 13 اسفند ، ساعت13 پخش خواهند شد: حتی اگر شب باشد، داماد خوش‌قدم ، خواستگاری، بوگا ، عاشقی در وقت اضافه و حالا چه شود، نام فیلم‌های این بخش است.
فیلم‌های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است در هفته پیش رو به ترتیب شامل اینها خواهد بود: کارآگاه فاکس، پسر روزنامه چی، وقتی تو خواب بودی، کوه سرخ غرب، سرزمین ماه، بازیگر قانون.
محمد کاسبی، بازیگر شناخته شده و متولد سال 1330 تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه‌مند بود و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. او درسال 1353 به دانشکده هنرهای دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد. در این دوره او به اجرای تئاترهای بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای دو سال مسؤول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت. اولین فیلمی که کاسبی در آن حضور یافت در سال 1361 و فیلم «مرگ دیگری» ساخته محمد رضا هنرمند بود. محمد کاسبی برای فیلم «پدر» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه‌هایی چون «خوش رکاب» بسیار موفق بوده است. فیلم‌های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد به ترتیب روز پخش شامل این فیلم‌هاست که ساعت21 پخش خواهد شد: پدر، دنیای وارونه، زنگ ها، براده‌های خورشید، نفوذی و بدوک. فیلم‌های ساعت 23 شبکه نمایش شامل اینهاست:  نجات مزرعه، کونگ‌فو یوگا، ارثیه،  زمانی که آخرین شمشیر کشیده شود، تغییر چهره وساخت آمریکا. منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش تا جمعه۱۳ اسفند: رویاها ، سرداب و پاندول، جاده صاف کن، توده چسبنده ، گاوچران ها و من و خرس ها، هستند.