فعلا بلاتکلیفم

شهاب زاهدی بازیکن تیم‌ملی در اوکراین:

فعلا بلاتکلیفم




ورزش اوکراین تعطیل شد و بعد از ورود روسیه به خاک این کشور، همه چیز به حالت تعلیق درآمد. یکی از ایرانی‌های معروفی که در اوکراین بازی می‌کند، شهاب زاهدی است. بازیکن تیم زوریای اوکراین درباره آخرین وضعیت خود به روزنامه جام‌جم توضیحاتی می‌دهد. او می‌گوید بلاتکلیف است.
بامداد پنجشنبه که متوجه این اتفاق شدم، خیلی وضع عجیب و غریبی داشتم. ماشینم بنزین نداشت و مجبور شدم به پمپ بنزین بروم. صفی طولانی بود ولی بنزین زدم و سریع به خانه برگشتم. الان کاملا بلاتکلیف و منتظر هستم.
در شهر زاپاروژیاست که من زندگی می‌کنم، هنوز اتفاقی نیفتاده است. هیچ انفجاری صورت نگرفته ولی مردم استرس دارند و نگران هستند. فروشگاه‌ها شلوغ شده و همه دنبال تامین مایحتاج زندگی خود هستند. شهر ما در کنار رود دنیپر است و نزدیک کشور روسیه. فعلا که پروازی وجود ندارد و من نمی‌توانم از اوکراین خارج شوم. باید چند روزی منتظر بمانم تا ببینیم شرایط چگونه است.
اگر جنگ ادامه پیدا کند و اوضاع خوب نباشد، باید از جنوب شرقی به غرب اوکراین بروم. زمینی، مسافتی طولانی است. از آنجا می‌توانم از مرز خارج شوم و به لهستان بروم و از آنجا به ایران پرواز کنم. فعلا باید منتظر بمانم. روزهای سختی است. استرس جنگ
عجیب و غریب است.
قراردادم را فسخ کنم؟ فعلا هیچ چیز مشخص نیست. الان در اوکراین شرایط جنگی است. فعلا منتظر هستم. باید ببینیم جنگ به کجا می‌رسد. اگر توافق صورت گیرد، شرایط به حالت  عادی بازمی‌گردد اگرنه باید با باشگاه در این باره صحبت کنم. ادامه جنگ و تعطیلی فوتبال اتفاقات تازه‌ای را رقم می زند.
پیشنهاد؟ از قبل پیشنهادهایی داشتم ولی دوست داشتم در زوریا بمانم. گفتم تا پایان فصل در این باشگاه به کارم ادامه دهم ولی هرگز تصور نمی‌کردم این اتفاقات بیفتد. اگر هفته قبل از من می‌پرسیدید جنگ می‌شود می‌گفتم غیر ممکن است. حداقل با فضایی که در تیم ما و کشور اوکراین بود، کسی باور نمی‌کرد جنگ شود. منتها الان این اتفاق افتاده. همه برای اوکراین دعا کنند.
خیلی‌ها نگران من هستند و خانواده‌ام مدام پیگیرم هستند. دوستان زیادی دارم که می گویند برگرد ولی فعلا منتظرم. از همه تشکر می‌کنم به خاطر پیگیری حالم. خدا را شکر الان خوب هستم و فقط نگران این وضعیت هستم که امیدوارم هر چه زودتر درست شود.