به یاد کمدین‌هایی که نیستند

به یاد کمدین‌هایی که نیستند


یاد درگذشتگان همیشه با ماست به‌خصوص افرادی که در زندگی‌مان تاثیر گذاشتند و خاطرات بیشتری با آنان داریم. دسته‌ای از مردم که معمولا نبودشان در این دنیا به معنای پایان راهشان نیست و چهره‌ها و افرادی هستند که با آثارشان هنوز ماندگارند و برای نسل‌های بعدی هم به یادگار
خواهند ماند. بازیگران جزو این گروه هستند. نیما فلاح که بیشتر او را با بازی در آثار کمدی می‌شناسسیم به‌تازگی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و در آن یادی از دو رفیق درگذشته‌اش داشته است. عارف لرستانی و علی ابوالحسنی، از بازیگران کمدی سینما و تلویزیون که ناگهانی به دنیای باقی کوچ کردند.
فلاح دو تصویر قدیمی از خودش، سروش صحت، فلامک جنیدی، کنار ابوالحسنی و لرستانی به اشتراک گذاشته و زیر آن نوشته است: «زیباترین دلتنگی، دلتنگ بودن برای توست و تلخ‌ترین آن،‌ دلتنگ ماندن برای تویی که می‌دانم دیگر ندارمت...عارف جانم و علی عزیزم، جایتان سبز، یادتان گرامی!»
حضور دو چهره جوان و از خاطره‌سازانی که لبخند به لب مخاطبان آوردند با تیپ و لباس‌هایی متعلق به دهه‌های گذشته، حسی نوشتالژیک منتقل می‌کند و شاید به همین علت این دلنوشته و تصاویر آن که متعلق به سال‌های دور و احتمالا پشت‌صحنه یکی از آثار تلویزیونی است در فضای مجازی بازخوردهای فراوانی داشته و چندبار در صفحه‌های مختلف بازنشر شده است.