بدون تیتر

بدون تیتر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان تهرانی در کاهش مصرف برق، گفت: حدود ۴۰‌درصد از مشترکان تهرانی در سال جاری مشمول پرداخت پاداش خوش‌مصرفی‌شده‌اند.

عضو هیأت‌مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور گفت: برنامه‌ریزی تأمین منابع مالی راه‌آهن رشت ــ آستارا‌ ‌از ظرفیت‌های بودجه به‌خصوص تهاتر نفت انجام شده است که امیدواریم به نتیجه برسد تا کل 160کیلومتر این خط ریلی کارگاه عمرانی شود.

طبق اعلام معاون گمرک ایران ممنوعیت فصلی واردات برنج در سال جاری لغو و اجرایی نخواهد شد؛ بر‌این اساس واردات این کالا به روال قبل ادامه دارد.

هرچند که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات میانی امروز صعودی بود اما این شاخص در ساعات پایانی دوباره روند نزولی به خود گرفت تا درنهایت صعود خفیفی را ثبت کرده باشد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق می‌گوید ظرف ۱۵ سال آینده، تجارت مشترک ایران و عراق به بزرگ‌ترین محیط فعالیت‌های اقتصادی تبدیل خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۲۰۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای در سفرهای استانی دولت خبر داد و گفت: طی ۱۰ماه گذشته بیش از ۶۰۰۰موافقت‌نامه اصولی جدید برای متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

بانک‌های مرکزی آسیا با مشاهده تشدید سیاست‌های پولی جهان، خود را در تلاش برای مقابله با تورم فزاینده و دفاع از ارزها،  ضعیف تصور می‌کنند.

قیمت نفت آمریکا پس از تصمیم اتحادیه اروپا برای تسهیل تحریم‌ها علیه شرکت‌های نفتی دولتی روسیه، در معاملات پرنوسان روز جمعه برای نخستین‌بار از آوریل  به پایین ۹۵دلار در هر بشکه سقوط کرد.

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در پی موج گرمای بی‌سابقه در تگزاس، با بزرگ‌ترین کاهش مصرف نیرو از زمان ممنوعیت استخراج رمزارز در چین در ماه می‌ سال میلادی گذشته، روبه‌رو شدند.

عربستان سعودی و عراق میزان بیشتری از نفت خود را به اروپا ارسال کرده و به پالایشگاه‌های این منطقه کمک می‌کنند به وابستگی به واردات روسیه چیره شوند.