«پیکو» در بازاری میان ستارگان

«پیکو» در بازاری میان ستارگان

در جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی و در پنجمین هفته تابستان، چندین فیلم روی آنتن شبکه‌های سه، پنج، نمایش، کودک و امید می‌رود که ما از میان آثاری که امروز و فردا پخش می‌شود، پیشنهادهایی برای شما داریم.

«پیکو» در شبکه 3
فیلم سینمایی «پیکو» به کارگردانی «شوجیت شیرکار»، دوشنبه 3 مرداد ماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی آمیتا باچان، دپیکا پادوکونه و ایرفان خان خواهیم دید: پیکو نام دختری است که هنوز ازدواج نکرده و به تنهایی با پدر پیرش زندگی می‌کند. پدر همواره از بیماری معده و دل‌درد رنج می‌برد و وابستگی شدیدی هم به دخترش دارد. به همین دلیل هر خواستگاری که می‌آید از دخترش و اخلاق او بد می‌گوید تا خواستگارها را فراری دهد. پدر همیشه می‌گوید که... .
«بازار»گردی با شبکه 5
 فیلم سینمایی «بازار» به کارگردانی «گوراو کی. چاولا»، دوشنبه سوم مرداد ماه ساعت 24 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی ردیکا آپته، سیف علی‌خان، چیترانگدا سینگ و مانیش چوداری خواهیم دید: رضوان احمد مرد جوانی است که از یک روستا به بمبئی می‌رود تا به کسب و کار پردر‌آمدی برسد و بتواند زندگی خانواده‌اش را هم تغییر دهد. وی با وجود مخالفت‌های پدر زحمتکش‌اش به بمبئی می‌رود و با زحمت و هوش فوق‌العاده‌اش وارد کارگزاری مرکزی 
می‌شود. دختری به نام  پریا هم که در دفتر مدیر کار می‌کند به او کمک می‌کند. او دوست دارد که... .
نمایشی  «در میان ستارگان 1‌»
فیلم سینمایی «در میان ستارگان 1» به کارگردانی «آلن کینگ»، امشب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی زاخاری بنت، جما زامپرونیا، کریستین کوهلوند و آنیا کروزه خواهیم دید: لوکاس در لیبنبرگ در کنار خانواده خود زندگی خوبی دارد اما با مرگ مادرش و دستگیر شدن پدرش به اتهام دزدی، زندگی او دستخوش تغییراتی می‌شود... .
«هاچیپو» با کودکان
فیلم سینمایی «هاچیپو» به کارگردانی «اولریک کنیش»، امروز ساعت 14 از شبکه کودک پخش می‌شود.  در این انیمیشن خواهیم دید: در دهکده‌ای دور‌افتاده به نام شلادرباخ در جنوب مونیخ، که بین کوه‌های آلپ محصور شده رازی نهفته است: موجوداتی کوچک و نامرئی به نام برونی در دهکده زیرزمینی زندگی می‌کنند و تنها پدربزرگ رایتر که مسن‌ترین فرد دهکده است از وجود آنها آگاه است و‌... .
«پلی» از شبکه امید
فیلم سینمایی جدید «پلی» به کارگردانی «نیکلاس وانیر»، امروز ساعت 17 از شبکه امید پخش می‌شود.
داستان این فیلم با بازی فرانسوا کلوزه، ژولی گایه و  پاتریک تیمسیت؛ درباره یک دخترک نوجوان است به نام سیسیل که وقتی با مادرش وارد یک دهکده می‌شود؛ در یک سیرک شرکت می‌کند اما با کنجکاوی متوجه می‌شود صاحب سیرک با یک اسب پونی بدرفتاری می‌کند، از این جهت تصمیم می‌گیرد... .