نسخه Pdf

قتل با گرسنگی و تشنگی

قتل با گرسنگی و تشنگی

وقتی فرزندان پیرزن 60ساله برای مادر ثروتمندشان پرستار خانگی استخدام کردند، فکرش را هم نمی‌کردند همان پرستار، مادر پیرشان را به قتل برساند. جنایتی که آبان سال93 در خانه‌ای ویلایی در یکی از روستاهای حومه شهرستان بهشهر رخ داد و سروصدای زیادی در روستا به‌پا کرد.

خبر قتل پیرزن زمانی در روستا پیچید که به ماموران خبر رسید جسد زنی با دست و پای بسته در ویلایی در بهشهر پیدا شده است. با اعلام این خبر، ماموران به خانه ویلایی رفتند و پس از بررسی‌های اولیه و تحقیقات پزشکی‌قانونی مشخص شد پیرزن به علت بسته بودن دست و پا و بر اثر گرسنگی و تشنگی جان داده است. 
قتل محرز بود و حالا ماموران باید رد قاتل یا قاتلانی را می‌زدند که پیرزن را به این شکل فجیع به قتل رسانده بودند. جریان تحقیقات، کارآگاهان پلیس را به دو زن به نام‌های نازنین 46 ساله و سودابه 47 ساله رساند که یکی از آنها به عنوان پرستار خانگی هرازگاهی برای کمک به پیرزن به خانه او رفت و آمد داشت. 
هر دو زن دستگیر شدند و بازجویی از آنها آغاز شد. هر دو در جریان بازجویی‌ها، ارتکاب قتل را انکار کردند، اما وقتی در برابر شواهد پلیسی قرار گرفتند، چاره‌ای جز اعتراف به قتل نداشتند. آنها گفتند هدف‌شان از ورود به خانه پیرزن، سرقت طلا و جواهراتی بود که او در خانه داشت. برای همین دست و پاهایش را بستند و پس از سرقت طلاها از خانه فرار کردند.