پرسپولیس برای دربی استارت زد

پرسپولیس برای دربی استارت زد

دربی پایتخت سه‌شنبه 29آذر برگزار می‌شود و به همین منظور سرخ‌های پایتخت تمرینات خود را برای این دربی حساس استارت زده‌اند. البته این روزها پرسپولیس با حاشیه‌هایی روبه‌رو است اما در سایه جام‌جهانی فوتبال با آرامش بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد.

اهمیت دربی برای پرسپولیس آنچنان زیاد است که حتی در روز بازی ایران و ولز سرخ‌ها دست از تمرین نکشیدند و به کار خود ادامه دادند. کمپ تمرینی آنها در تهرانسر است و تمرینات آنجا برگزار می‌شود. در تمرین اخیر سرخ‌های پایتخت بیشترین تمرکز تمرینات روی کارهای بدنسازی و آمادگی بود و در بخشی از تمرین نیز فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت. در بخش دیگری از تمرینات دوهای کوتاه و سرعتی، کارهای کششی و نرمشی در برنامه قرار گرفت. 
تمرین روز گذشته این تیم 80دقیقه طول کشید. گلرهای تیم هم زیر نظر «ننکا» تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند. با توجه به این‌که چند بازیکن پرسپولیس در تمرینات حضور ندارند فعلا از تیم امیدها چند نفری به بزرگسالان آمده‌اند تا شرایط آمادگی تیم حفظ شود. سرخ‌ها در حالی تمرین می‌کنند که همچنان حاشیه‌های اخیر سرمربی این تیم سوژه است. به هرحال بعد از این اتفاقات در مجموعه این باشگاه تصمیم بر این گرفته شد تا ضمن کنترل این حاشیه‌ها هدف اصلی تمرکز روی دربی و ادامه صدرنشینی در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران باشد.