فضای تعاملی در «استودیو هشت»

روی موج

فضای تعاملی در «استودیو هشت»

محمد بخشایش، تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی درباره «استودیوهشت» برنامه رادیویی‌ای که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ از امواج شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود، گفت: استودیوهشت سعی در فراهم‌کردن فضایی تعاملی با چهره‌ها و هنرمندان سینما، تئاتر ‌و تلویزیون دارد و در اولویت‌های بعدی برقراری ارتباط با هنرمندان دیگر رشته‌های هنری را رویکرد خودش قرار داده است و این‌گونه از شش‌ماه پیش، مجددا فعالیتش را آغاز کرده است.

وی درباره سیاست‌های این برنامه تصریح کرد: یکی از اهداف‌مان این بود که گفت‌وگو با چهره‌ها به‌نوعی باشد که هم این افراد رادیونمایش را به‌عنوان یکی از رادیوهایی که به‌صورت تخصصی به نمایش و هنر می‌پردازد بشناسند و هم این‌که خودشان را با این شبکه رادیویی محرم و آن را خانه خودشان بدانند. همچنین این برنامه مرجعیت اطلاعاتی داشته باشد و با حفظ امانت، گفت‌وگوها را منتشر کند. «استودیوهشت» گاهی با اطلاع‌رسانی برخی اخبار و اطلاعات دچار چالش شده و برخی اوقات نیز با موفقیت مسیرش را گذرانده است. 

بخشایش خاطرنشان کرد: ما سراغ هنرمندان متعهد می‌رویم، یعنی سراغ آن افرادی که همچنان به فضای هنری کشور و مخاطب تعهد دارند و به آنچه که برای مخاطب مهم است از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اهمیت می‌دهند، می‌پردازیم. متاسفانه برخی هنرمندان در این روزها اسیر برخی مسائل و شرایط حاشیه‌ساز شده‌اند که ما هم سعی کردیم نسبت به آنها موضع دیگری داشته باشیم.
​​​​​​​
بخشایش افزود: همچنین قصد داریم در برنامه‌های پیش‌رو از هنرمندان موسیقی دعوت کنیم که قبلا برنامه‌ای داشتند و مورد استقبال قرار گرفتند.